Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018 -
Ξάστερος ουρανός

20 °C

Σήμερα, 20. Σεπτεμβρίου 2018

Συμβουλές & Tips



Γιατί δεν πρέπει ποτέ να πλένεις το κοτόπουλο πριν το μαγειρέψεις;

Μάλιστα, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Drexel ανέπτυξαν μια καμπάνια για να αλλάξουν την λανθασμένη αντίληψη που υπάρχει, με τίτλο Σταμάτα να πλένεις το κοτόπουλο

Σύμφωνα με την υπεύθυνη της έρευνας Jennifer Quinlan, οι άνθρωποι έχουν την λανθασμένη ιδέα πως με το να πλένουν το κοτόπουλο, το κάνουν πιο καθαρό.



Τι να κρατήσεις και τι να πετάξεις από το ψυγείο σου όταν κοπεί το ρεύμα

Το ψυγείο μας είναι ίσως το πιο σημαντικό μέσα στην κουζίνα. Εκεί κρατάμε σχεδόν το σύνολο των υλικών των

τροφών και των ποτών που χρειαζόμαστε.



Γκρεμίζουμε δύο γνωστούς μύθους για το σίδηρο

Γιαγιάδες, θείες, διατροφολόγοι, ακόμη και γιατροί, σε κάθε γωνιά, κηρύττουν ιατρικά δόγματα υπέρ της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος για την αύξηση των επιπέδων σιδήρου στο σώμα μας, αγνοώντας ή χειρότερα αδιαφορώντας για τις νοσηρές συνέπειες του αιμικού σιδήρου στην υγεία μας. Εμείς σήμερα θα καταρρίψουμε αυτόν και έναν ακόμη μύθο.



Γιατί να ΜΗΝ λειτουργείτε τον φούρνο μικροκυμάτων άδειο

Οι φούρνοι μικροκυμάτων προσφέρουν ταχύτητα και αποδοτικότητα για τη θέρμανση τροφίμων και νερού. Η λειτουργία της συσκευής είναι αρκετά απλή και οι φούρνοι συνήθως παρέχουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση, εάν ο χειριστής τις χρησιμοποιεί με μερικές απλές προφυλάξεις, συμπεριλαμβανομένης της μη λειτουργίας της συσκευής ενώ είναι κενή.



Πρέπει να μπαίνουν οι ντομάτες στο ψυγείο; Δείτε τι βρήκαν οι επιστήμονες…

Μετά το ελαιόλαδο, οι ντομάτες είναι πιθανότατα η πιο βασική τροφή στην Μεσογειακή διατροφή.
Εκτός από τα οφέλη τους στην υγεία μας, οι ντομάτες είναι νόστιμες και πολύ ευέλικτες στην χρήση τους σε κάθε συνταγή. Οι περισσότεροι από εμάς τις βάζουμε στο ψυγείο για να μην χαλάσουν γρήγορα, αλλά η επιστήμη έχει να μας κάνει μια παρατήρηση επ' αυτού...



Πώς να διαχειριστείτε τα αρνητικά σχόλια για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο

Συμβουλές που θα σας λύσουν τα χέρια.

Το πώς χειρίζεται τα σχόλια και τα παράπονα των πελατών της μια εταιρία έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για την πορεία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και για την εξέλιξή της γενικότερα.