Η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε 50 βάζα μαρμελάδας σε γνωστούς influencers, την ώρα το παλάτι του Μπάκιγχαμ προωθεί τη δική του μαρμελάδα φράουλας. Κάπως έτσι ξεκίνησε ο… «πόλεμος» της μαρμελάδας.
Συγκεκριμένα, τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ δημοσίευσαν μια διαφήμιση για τη δική τους μαρμελάδα φράουλα, λίγες ημέρες αφότου η εταιρεία της Μέγκαν Μαρκλ παρουσίασε τη δική της μαρμελάδα. Την περασμένη εβδομάδα, η 42χρονη Μέγκαν ζήτησε από τους φίλους της για να μοιραστούν εικόνες από τις δεμένες στο χέρι γλάστρες με τη μαρμελάδα του brand της American Riviera Orchard, φωλιασμένες σε ένα μπολ με πορτοκάλια. Η Μέγκαν λάνσαρε το American Riviera Orchard στις 14 Μαρτίου.
Υπό τους ήχους του κουαρτέτου Dissonance του Μότσαρτ, το Παλάτι μοιράζεται τη δική του διαφήμιση για τη δική του μαρμελάδα φράουλας. Όπως υποστηρίζει, είναι «νόστιμη για πρωινό» ή «το τέλειο συνοδευτικό» για ένα Victoria cake ή ένα scone. Στο βίντεο που ανέβηκε στο Instagram προτείνει τέσσερις τρόπους με τους οποίους οι φίλοι του Παλατιού μπορούν να απολαύσουν τη λιχουδιά των 3,95 λιρών.
Σε κάθε βαζάκι με μαρμελάδα απεικονίζεται το βασιλικό έμβλημα, το οποίο φέρει το σύνθημα του Τάγματος της Περικνημίδας «Honi soit qui mal y pense» – που μεταφράζεται ως «ντροπή σε αυτόν που σκέφτεται άσχημα».