![](https://www.briefingnews.gr/sites/default/files/styles/slider__638x287_/public/field/image/poutin_3.jpg?itok=vnoAjJaH)
Μόσχα. Ένα τρίτο από τους κατοίκους της Ρωσίας (34%) ονόμασαν κύρια δόξα τον πρόεδρο Βλαδίμιρ Πούτιν. Για το γεγονός αυτό πιστοποιούν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης που έκανε το ερευνητικό κέντρο «Romir», μεταδίδει το πρακτορείο RBK.
Ο αριθμός των Ρώσων που καμαρώνουν για τον επικεφαλής του κράτους μέσα στα τελευταία 12 χρόνια αυξήθηκε σχεδόν τριπλάσια. Αν το 2003 τον πρόεδρο ως αιτία να νιώθουν τη χαρά και να δοξάζουν τη χώρα, ονόμασαν 12% από τους ερωτηθέντες, το 2015 την απάντηση αυτή έδωσαν 34%. Κατά τη διάρκεια των δύο δημοσκοπήσεων το ύψιστο κρατικό αξίωμα στη χώρα είχε ο Βλαδίμιρ Πούτιν.
Ο βαθμός να καμαρώνουν για τον πρόεδρο είναι πιο υψηλός ανάμεσα σε γυναίκες παρά στους άνδρες. Περισσότερο τον δοξάζουν οι νεαροί (ηλικίας μέχρι 24 χρονών) και οι ηλικιωμένοι (60 χρονών και άνω), παρά οι μεσήλικες.
Μέσα στα τελευταία 12 χρόνια επί δύο φορές αυξήθηκε ο αριθμός πολιτών της Ρωσίας οι οποίοι καμαρώνουν για το λαό της χώρας τους, από 16% έως 32%. Την βασική τριάδα αιτιών κλείνει η δόξα για ρωσικές παραδόσεις. Αυτό το εδάφιο επίσης έδειξε πολύ μεγάλη άνοδο — από 11% έως 25%.
Μέσα στα τελευταία 12 χρόνια αυξήθηκε το ενδιαφέρον των Ρώσων για επιτεύγματα στον τομέα των στρατιωτικών μηχανημάτων και όπλων. Για στρατιωτικά επιτεύγματα της Ρωσικής Ομοσπονδίας καμαρώνουν τουλάχιστον 19% από τους Ρώσους. Σημειωτέον ότι το 2003 αυτός ο δείκτης αποτελούσε 1%. Τον ίδιο ελάχιστο δείκτη έδειξαν 12 χρόνια πριν οι δοξασμοί της ρωσικής επιστήμης και της τεχνολογίας, καθώς και επιτεύγματα στο διαστημικό τομέα. Μέχρι το 2015 ο δοξασμός αυτών των κατευθύνσεων αυξήθηκε επί πολλές φορές. Η ρωσική επιστήμη και η τεχνολογία είναι το αντικείμενο για να καμαρώνουν 8% από τους ερωτηθέντες, ενώ ο διαστημικός τομέας - για 10%.
Η σύγκριση των δύο δημοσκοπήσεων έδειξε ότι το 2003 οι κάτοικοι της Ρωσίας δεν έχουν αισθανθεί καθόλου το καμάρι για τις φυσικές πηγές της χώρας τους (0%). Σήμερα είναι μία από τις πιο δημοφιλείς απαντήσεις (24%).
Σε μεγάλο βαθμό μειώθηκε ο αριθμός των σκεπτικών: αν το 2003 το εδάφιο «δεν έχουμε τι να καμαρώσουμε» επέλεξαν 25% από τους ερωτηθέντες, το 2015 αιτίες για να μην καμαρώνουν για τη χώρα τους εκδήλωσαν μόνο 6% από συμμετέχοντες στη δημοσκόπηση.