Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018 -
Ξάστερος ουρανός

29 °C

Σήμερα, 23. Ιουλίου 2018

Η τεχνική χαλάρωσης για το άγχος 4-7-8



Η τεχνική αυτή ονομάζεται 4-7-8 και, σύμφωνα με τον επιστήμονα που την εμπνεύστηκε, τον δρ. Άντριου Βέιλ είναι ένας φυσικός τρόπος να ηρεμήσει το νευρικό σύστημα.

Εκτός από τις στιγμές που θέλεις να κοιμηθείς αλλά δυσκολεύεσαι να ηρεμήσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την τεχνική χαλάρωσης για το άγχος και οποιαδήποτε άλλη στιγμή νιώθεις να σε πνίγει το στρες.

Εάν για παράδειγμα νιώθεις έτοιμη να εκραγείς επειδή τσακώθηκες με το σύντροφό σου ή εάν αισθάνεσαι την ανάγκη να πέσεις με τα μούτρα σε μια τούρτα σοκολάτα μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, προτίμησε να δοκιμάσεις αυτή την απλή τεχνικής χαλάρωσης από το άγχος. Είναι βέβαιο ότι θα νιώσεις άμεσα πιο χαλαρή, πιο ήρεμη και πιο ικανή να αντιμετωπίσεις την κατάσταση που σου δημιουργεί στρες -όποια κι αν είναι.

Τι ακριβώς πρέπει να κάνεις
1. Τοποθέτησε την άκρη της γλώσσας σου πάνω στον ιστό που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα μπροστινά δόντια της επάνω γνάθου και κράτησέ την εκεί σε όλη τη διάρκεια της άσκησης.

2. Βγάλε τον αέρα από το στόμα, επιτρέποντάς του να κάνει ένα συριστικό θόρυβο καθώς εκπνέεις.

3. Κλείσε το στόμα και είσπνευσε αργά, από τη μύτη, μετρώντας νοερά τέσσερις χρόνους.

4. Κράτησε την αναπνοή σου και μέτρα μέχρι το εφτά.

5. Βγάλε όλο τον αέρα από το στόμα μετρώντας μέχρι το οχτώ.

6. Τώρα έχεις ολοκληρώσει μία αναπνοή. Επανάλαβε τρεις φορές ακόμα για να ολοκληρώσεις έναν κύκλο. Η συγκεκριμένη τεχνική χαλάρωσης από το άγχος αποτελείται από τέσσερις συνεχόμενους κύκλους.

Δες εδώ το βίντεο όπου ο ίδιος ο δρ. Άντριου Βέιλ εξηγεί ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσεις για να επωφεληθείς από αυτή την τεχνική χαλάρωσης για το άγχος.