Μπορεί όταν ακούς για ημερομηνία λήξης ο νους σου να πηγαίνει στα τρόφιμα, ωστόσο ακόμη και τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας μας έχουν μια συγκεκριμένη διάρκεια «ζωής».
Διάβασε παρακάτω για να μάθεις τα πάντα, καθώς και πώς να καταλάβεις εάν ένα προϊόν είναι χαλασμένο και τρόπους να το διατηρήσεις φρέσκο για όσο το δυνατόν περισσότερο.
Γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιείς προϊόντα που έχουν λήξει
Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να αποφύγεις τη χρήση προϊόντων που έχουν χαλάσει.
Πρώτον, τα παλιά προϊόντα είναι επιρρεπή στο να φιλοξενούν βακτήρια, τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε ερεθισμό και λοιμώξεις όπως ακμή και δερματίτιδα.
Δεύτερον, τα ληγμένα προϊόντα απλά δεν λειτουργούν το ίδιο καλά. Με την πάροδο του χρόνου, ένα προϊόν χάνει την αποτελεσματικότητά του.
Πώς να καταλάβεις εάν ένα προϊόν έχει λήξει
Πολλές ετικέτες προϊόντων δείχνουν για πόσο καιρό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα προϊόν αφού ανοιχτεί – το σύμβολο μοιάζει με ένα ανοιχτό βάζο με τη χρονική περίοδο μέσα του.
Αν και είναι εύχρηστο, απαιτεί να θυμάσαι ακριβώς πότε άνοιξες για πρώτη φορά το προϊόν για να παρακολουθήσεις το πότε θα χαλάσει. Γράψε την ημερομηνία που άνοιξες ένα προϊόν στο κάτω μέρος. Εκτός αυτού, αν ένα προϊόν φαίνεται χαλασμένο ή μυρίζει, μάλλον θα πρέπει να το πετάξεις.
Πώς να παρατείνεις τη διάρκεια ζωής ενός προϊόντος
Εάν θέλεις να αξιοποιήσεις στο έπακρο τη διάρκεια ζωής ενός προϊόντος, υπάρχουν μερικά απλά βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να αυξήσεις τη διάρκεια ζωής του:
- Αποθήκευσε τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας σου σε δροσερό, ξηρό μέρος. Απόφυγε τη ζέστη και την υγρασία ή ακόμα καλύτερα, βάλε τα προϊόντα σου στο ψυγείο.
- Πάντα να πλένεις τα χέρια σου ή να χρησιμοποιείς μια σπάτουλα περιποίησης πριν ακουμπήσεις οποιοδήποτε προϊόν που έρχεται σε βάζο για να αποτρέψεις την ανάπτυξη βακτηρίων.
- Μην μοιράζεσαι τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας σου με άλλους, καθώς μπορεί να μεταδώσει ακόμη περισσότερα βακτήρια.
- Εάν δεν πιστεύεις ότι θα ολοκληρώσεις ένα προϊόν εγκαίρως, αγόρασε μια συσκευασία σε μέγεθος ταξιδιού.