Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2024 -

Η Sony φέρνει τo Playstation σε όλα τα smartphones



Η Sony επεκτείνεται στην αγορά των video games και στρέφεται στα smartphones με τίτλους παιχνιδιών που προέρχονται από δημοφιλή παιχνίδια playstation.

Για το σκοπό αυτό δημιουργεί μια καινούρια μονάδα με την ονομασία ForwardWorks, η οποία θα αναπτύξει και θα πουλήσει εφαρμογές και περιεχόμενο για τους χρήστες των smartphones στην Ιαπωνία και την Ασία, όπως ανέφερε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση την Πέμπτη.

H εταιρεία αναζητά να ανακτήσει τους χρήστες της που παίζουν παιχνίδια από τα smartphones τους ειδικά στην Ασία όπου τα mobile games και οι εφαρμογές puzzle κατέχουν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς και παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της τεχνολογικής βιομηχανίας. Ωστόσο, η Sony έχει να αντιμετωπίσει μεγάλο ανταγωνισμό ειδικά από την Microsoft και τη Nintendo οι οποίες ξεπουλούν κονσόλες playstation.

Την προηγούμενη εβδομάδα η Nintendo έβγαλε μια νέα εφαρμογή για κινητά  με την ονομασία Miitomo, η οποία είναι μια εφαρμογή επικοινωνίας και αποτελεί προέκταση του γνωστού παιχνιδιού Mii (όπου ο χρήστης δημιουργεί το δικό του avatar χαρακτήρα και απαντώντας σε μια σειρά ερωτήσεων, έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με άλλους χρήστες Mii απ’ όλο τον κόσμο). Αυτή η εφαρμογή αναμένεται να έχει την επιτυχία του Super Mario Bros και σε πολύ μικρό διάστημα κατάφερε να φθάσει στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων του κοινού.

AdTech Ad

Όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος της Sony, Masaki Tsukakoshi, η  αγορά των mobile έχει αναπτυχθεί και μπορεί να ανταγωνιστεί τα παραδοσιακά παιχνίδια και συμπληρώνει ότι «αναζητούμε να την ευκαιρία να προσφέρουμε σε όλο και περισσότερους χρήστες τίτλους παιχνιδιών που να είναι εύκολα προσβάσιμοι αλλά και εύχρηστοι.

Παράλληλα, η εταιρεία αναζητά να διευρύνει την βάση του κοινού της όσον αφορά στα PlayStation εισάγοντας την εφαρμογή virtual reality.

Νωρίτερα μέσα στο Μάρτιο, η Sony ανέφερε ότι το playstation θα βγει στην αγορά τον Οκτώβριο και θα πωλείται 399 δολάρια, τιμή αρκετά χαμηλότερη από αυτή του ανταγωνισμού. Το πλάνο marketing της εταιρείας περιλαμβάνει την έκδοση νέων εφαρμογών για παιδιά και μείωση στις τιμές της καλωδιακής τηλεόρασης κατά 20% , φθάνοντας τα 40 δολάρια το μήνα.

Με την ανάπτυξη των νέων αυτών διαδικτυακών προϊόντων πλέον αλλάζει το τοπίο των video games και των online games καθώς ενώ μέχρι τώρα οι online gamers μπορούσαν να παίζουν μεταξύ τους μόνο μέσω ίδιων συστημάτων,  ο Chris Charla, διευθυντής του ID@Xbox, ανακοίνωσε πως πέρα από την υποστήριξη cross platform παιχνιδιού μεταξύ του Xbox One και παιχνιδιών για Windows 10 που χρησιμοποιούν Xbox Live, οι developers θα έχουν την δυνατότητα να υποστηρίζουν και cross-network παιχνίδια.

Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι χθες Nintendo, Sony και Microsoft είχαν η καθεμία το δικό της online δίκτυο multiplayer παιχνιδιών. Το άνοιγμα της Microsoft στις ανταγωνιστικές πλατφόρμες αναμένεται να αλλάξει σημαντικά τα δεδομένα στον όλο και πιο γρήγορα εξελισσόμενο χώρο του online gaming.