Για πρώτη φορά στην ιστορία ο επιβλητικός καθεδρικός ναός του Μιλάνου στην Ιταλία «ντύθηκε» στα ροζ καλώντας γυναίκες και άνδρες να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τον καρκίνο του μαστού.
Με πρωτοβουλία της Ιταλικής Ένωσης για την Έρευνα κατά του Καρκίνου (AIRC) το περίφημο Ντουόμο «φόρεσε» έναν ροζ μανδύα στέλνοντας μήνυμα σχετικά με τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού που προσβάλλει περίπου 50.000 γυναίκες στην Ιταλία κάθε χρόνο.
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας Breast Cancer Awareness που θα διαρκέσει ολόκληρο τον ερχόμενο Οκτώβριο και σε συνεργασία με την εταιρία καλλυντικών Estée Lauder, την περασμένη Πέμπτη το Ντουόμο φωτίστηκε και αποτέλεσε σημείο συνάντησης για δεκάδες πολιτών που συγκεντρώθηκαν μπροστά στον καθεδρικό με ροζ μπαλόνια και μπλουζάκια.
«Φέτος υπολογίζονται σε 50.000 τα νέα κρούσματα καρκίνου του μαστού, ενώ τον περασμένο χρόνο καταγράφηκαν 48.000. Παρά την αύξηση, ο καρκίνος μαστού έχει ποσοστό επιβίωσης που πλησιάζει το 90% με ποσοστά ακόμα πιο υψηλά όταν η ασθένεια διαγιγνώσκεται σε πρώιμο στάδιο. Μία στις πέντε γυναίκες δεν έχει κατανοήσει τους κινδύνους που συνδέονται με αυτή την ασθένεια και συνεχίζουν να μην υποβάλλονται σε εξετάσεις», δήλωσε ο καθηγητής Μάρκο Αλοίζιο, πρόεδρος της αρμόδιας υπηρεσίας για τη μάχη κατά του καρκίνου στο Μιλάνο.
Η πρωτεύουσα της μόδας της Ιταλίας πέρα από την πρωτιά στην τεχνολογία, στο στυλ και τη φινέτσα, έχει μία ακόμα πρωτιά. Είναι η πόλη με το μεγαλύτερο ποσοστό νέων κρουσμάτων καρκίνου μαστού ετησίως, σύμφωνα με την AIRC, καθώς ετησίως καταγράφονται περίπου 2.800 νέα κρούσματα.
Στην πόλη, λοιπόν, που πλήττεται περισσότερο από την ασθένεια το ερχόμενο Σάββατο θα πραγματοποιηθεί και «flash mob» στην πλατεία Σεμπιόνε με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού.