Ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομών, που θα αναδιατάξει πλήρως το συγκοινωνιακό χάρτη μέσα στην πόλη και θα δώσει δουλειά σε εκατοντάδες εργαζόμενους από τον τεχνικό κόσμο, ενεργοποιεί η σημερινή δημοπράτηση της γραμμής 4 του μετρό, συνολικού κόστους 1,5 δισ. ευρώ.
Μαζί με το αεροδρόμιο στο Καστέλι που περνά στην τρίτη και τελευταία φάση, που είναι το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς, είναι τα μεγαλύτερα έργα νέα γενιάς.
Με βάση το σχεδιασμό της Αττικό Μετρό, η πρώτη φάση του έργου αφορά την προεπιλογή των αναδόχων και αναμένεται να ολοκληρωθεί ως τις αρχές καλοκαιριού. Θα ακολουθήσουν οι δεσμευτικές προσφορές, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ανάδοχος δεν αναμένεται πριν το καλοκαίρι του 2018.
Το ενδιαφέρον αναμένεται ζωηρό αφού στο διαγωνισμό προβλέπεται να συμμετάσχουν μεγάλα σχήματα εγχώριων και ξένων ομίλων πολλά εκ των οποίων αναμένεται να σχηματοποιηθούν αφού οι υποψήφιοι αξιολογήσουν τις απαιτήσεις του διαγωνισμού και πάρουν στα χέρια τους τα τεύχη δημοπράτησης.
Όπως και στο μετρό της Θεσσαλονίκης, έτσι και στην γραμμή 4, οι συρμοί θα είναι υπερσύγχρονοι και χωρίς οδηγό αλλά παρουσία συνοδού.
Η εργολαβία θα είναι ενιαία καθώς εκτός από τα έργα πολιτικού μηχανικού, θα περιλαμβάνει τα ηλεκτρομηχανολογικά, την ηλεκτροκίνηση - σηματοδότηση αλλά και την προμήθεια συρμών.