Ο ΟΣΕ ξεκίνησε έρευνα μετά την καταγγελία ότι αμαξοστοιχία Intercity είχε πράσινο ενώ μπροστά του υπήρχε συρμός του προαστιακού που ήταν ακινητοποιημένος στον σταθμό του Κορινού στην Πιερία.
Το πρωί της Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, ξεκίνησε η αναπαράσταση του συμβάντος με τις δύο αμαξοστοιχίες που ήταν στο παραπάνω περιστατικό στον σταθμό της Πιερίας.
«Παρών» βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, μηχανικοί της εταιρείας που κατασκεύασε το δίκτυο, οι δύο μηχανοδηγοί που δούλευαν τη στιγμη που έγινε το περιστατικό, με τους ίδιους συρμούς.
Κατά πληροφορίες, με την αναπαράσταση θα προσπαθήσουν να ελέγξουν όλες τις παραμέτρους και αν λειτουργεί σωστά η φωτοσήμανση στο σημείο.
Σύμφωνα με την καταγγελία του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα, το τρένο του πλησίαζε κανονικά -έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες- προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα και είχε ακινητοποιηθεί στον στο Σταθμό του Κορινού.
Οι μηχανοδηγοί της Intercity φέρεται να διαπίστωσαν τον κίνδυνο μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό ακινητοποιημένος με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού πριν να φρενάρουν το τρένο.
Πληροφορίες από την πλευρά του ΟΣΕ ανέφεραν ότι ο συρμός του προαστιακού δεν ήταν ακινητοποιημένος αλλά μετά την άμεση αποκατάσταση της μικρής βλάβης που υπέστη, αποχώρησε από τον σταθμό και άρα όταν ερχόταν το Ιntercity ορθώς υπήρχε πράσινη φωτοσήμανση.
Στην επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ σημειωνόταν ότι οι αναφορές «εξετάζονται πολύ προσεκτικά», υπενθυμίζοντας ότι «στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023».