Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024 -

Ο Σπίρτζης θέλει να χορέψει τανγκό με τον Λαλιώτη



Έντονα αντέδρασε ο  Χρήστος Σπίρτζης αναφορικά με το δημοσίευμα που τον ήθελε να συναντήθηκε με τον Κώστα Λαλιώτη, για να υπάρξει ευνοϊκή ψήφος του ΠΑΣΟΚ σε συγκεκριμένα νομοσχέδια.

«Με τον Κώστα Λαλιώτη μάς ενώνει μια φιλία πολλών χρόνων. Δεν αρνήθηκα ποτέ τις ιδεολογικές μου καταβολές. Είμαι σοσιαλιστής και το τι θα κάνω εγώ με τον Κώστα Λαλιώτη σάς το λέω: θα χορεύω ταγκό στο Σύνταγμα», είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στη «Βραδυνή της Κυριακής». 

Ο υπουργός Μεταφορών προαναγγέλλει πως θα υπάρχει μείωση στις τιμές των εισιτηρίων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, χωρίς όμως να αναφέρει ακριβές χρονοδιάγραμμα, ενώ διέψευσε πως η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην ιδιωτικοποίησή τους.

«Οποιος το κάνει, εγκληματεί απέναντι στην κοινωνία και στα συμφέροντα του πολίτη. Οι δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας κοστίζουν για το στόλο τους το 1/5 που στοιχίζουν οι ιδιωτικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε.

Παράλληλα, δήλωσε πως από το νέο έτος τα ΜΜΜ θα έχουν Ιντερνετ  «έτσι ώστε να μπορεί ο κάθε πολίτης και να ενημερώνεται για το μέσο συγκοινωνίας που θέλει να χρησιμοποιήσει, αλλά και να μπορεί να εκδίδει εισιτήριο την ίδια στιγμή, ενώ αναφέρει ότι ο στόλος των μέσων συγκοινωνίας θα αλλάξει σημαντικά, «είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι!».

Ο υπουργός Μεταφορών αποκάλυψε πως θα προσφερθούν «δωρεάν και για πάντα» τηλεοπτικές συνδέσεις, μέσω ΟΤΕ και Nova, στις ακριτικές περιοχές, καθώς και δωρεάν συνδέσεις διαδικτύου στα ακριτικά νησιά.

Ο κ. Σπίρτζης, όπως σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αρνείται τις κατηγορίες ότι καθυστερεί σημαντικά τις επενδύσεις, παραπέμποντας «στα εργοτάξια των μεγάλων οδικών αξόνων, στου μετρό και σε όλα τα δημόσια έργα». Προσθέτει ότι πάνω από μια δεκαετία αυτά τα έργα βάλτωναν με αποτέλεσμα να κρατούν τη χώρα και την οικονομία δέσμια, ενώ συμπληρώνει: «Δεν υπάρχουν καθυστερήσεις πλέον, οι διαγωνισμοί είναι άρτιοι και κανείς δεν μπορεί να μας κατηγορήσει. Υπάρχει ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τα οδικά δίκτυα της χώρας, για το αεροδρόμιο της Κρήτης, για τους μεγάλους και μικρότερους οδικούς άξονες. Ολα αυτά είναι επενδύσεις, καθώς είναι κοινοπραξίες με ιδιωτικές εταιρίες».