Κατηγορηματικά διέψευσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας, που κάνει λόγο για καθυστέρηση της παράδοσης του μετρό Θεσσαλονίκης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε πως το έργο θα παραδοθεί το 2020 και όχι μετά το 2021 που ανέφερε το δημοσίευμα.
Συγκεκριμένα, ο κ. Μυλόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό "Στο Κόκκινο" σημειώνει πως η εν λόγω επιστολή περιλαμβάνει πρόταση του αναδόχου προς την Αττικό Μετρό ενός χρονοδιαγράμματος των έργων από εδώ και στο εξής, προσθέτοντας πως «για το χρονοδιάγραμμα των έργων γίνεται μία συζήτηση, μία διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο. Αυτός ο οποίος τελικά θα πάρει την απόφαση και θα εγκρίνει το χρονοδιάγραμμα δεν είναι άλλος από την Αττικό Μετρό. Άρα τα όσα ως προτάσεις του αναδόχου αναφέρονται, δεν μπορούν να θεωρούνται ως τετελεσμένα γεγονότα».
Μάλιστα, ο Γ. Μυλόπουλος ανέφερε πως περίπου έναν μήνα μετά την αποστολή της επιστολής αυτής, η Αττικό Μετρό έχει αλλάξει το χρονοδιάγραμμα αυτό και επιμένει στις ημερομηνίες τις οποίες έχει δώσει και η διοίκηση της Αττικό Μετρό και ο υπουργός Μεταφορών. «Μετά από μεγάλη συζήτηση και διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο, αυτά τα οποία διαλαμβάνονται στην επιστολή έχουν βελτιωθεί προς τη μεριά της ταχείας κατά το δυνατόν ολοκλήρωσης του έργου και προς τη μεριά του δημοσίου συμφέροντος», τόνισε.
Διευκρινίζει επίσης πως «η επιστολή δίνει μέγιστα διαστήματα ολοκλήρωσης και λέει πως το έργο αυτό μπορεί να τελειώσει μέχρι το Φεβρουάριο του 2021, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να τελειώσει και το Σεπτέμβριο του 2020 εφόσον γίνουν άλλες διευθετήσεις. Και αυτό το πράγμα συμβαίνει», σημειώνοντας παράλληλα πως οι παρατηρήσεις της αναδόχου που περιλαμβάνονταν στην επιστολή έχουν απαντηθεί και η θέση του αναδόχου έχει αλλάξει.
«Ο ανάδοχος πάντα προσπαθεί να προτείνει πράγματα τα οποία αφορούν, ενδιαφέρουν, ωφελούν τον ίδιο. Εμείς ως εκπρόσωποι του δημοσίου συμφέροντος έχουμε υποχρέωση να επαναφέρουμε αυτές τις προτάσεις στο πλαίσιο αυτού που είναι το όφελος της κοινής γνώμης και αυτό κάνουμε», υπογράμμισε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που περιλαμβάνεται στην επιστολή και το οποίο όμως έχει αποκρυφθεί είναι ότι «παραδέχεται ο ανάδοχος ότι τελείωσε η περίοδος αμφισβήτησης του έργου και δέχεται να αποσύρει την αίτηση διάλυση της σύμβασης την οποία είχε καταθέσει το 2014».
Κλείνοντας αναφερόμενος στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης που πέρυσι είχε σταματήσει, υπογράμμισε πως «σήμερα το έργο τρέχει και έχει ημερομηνία υλοποίησης». Παρότι, όπως σημείωσε, «κάποιοι θέλουν να μας επαναφέρουν σε ένα προηγούμενο καθεστώς μιας διχασμένης πόλης, μιας πόλης η οποία δεν έκανε έργα, μιας πόλης η οποία ήταν βυθισμένη στην ανεργία, μιας πόλης η οποία δεν αξιοποιούσε τα ευρωπαϊκά κονδύλια, όλα αυτά έχουν αλλάξει».