Από τις 18 Απριλίου είχε προειδοποιήσει το ΝΑΤ για το πλοίο «Παναγιά Τήνου» και συγκεκριμένα την κλίση που παρουσίαζε.
Όπως αναφέρει το ΝΑΤ, σε σχετική επιστολή του προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίωντου υπουργείου Ναυτιλίας, είχε αναφέρει ότι από ενημέρωση του φύλακα του πλοίου, είχε παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων.
Όπως αναφέρουν σε σημερινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) , Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων(ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών - Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ:
Το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του.