Οι αναβάτες της ιαπωνικής εταιρείας στα MotoGP, Andrea Iannone - Alex Rins την οδήγησαν στην πίστα και μας δίνουν την απάντηση...
Ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία του παγκόσμιου μοτοσυκλετισμού, το Suzuki GSX-R, ανανεώθηκε και εξοπλίστηκε με καλούδια που κληρονόμησε από το πρωτότυπο (GSX-RR) των MotoGP.
Στην έκτη του γενιά πλέον το GSX-R αποτελεί κατά τους ανθρώπους της εταιρείας, την πιο προηγμένη τεχνολογικά superbike παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ του το Hamamatsu.
Το νέο GSX-R παράγεται σε δύο εκδόσεις, την απλή και την R που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένα κομμάτια. Και οι δύο πληρούν τις προδιαγραφές για χρήση δρόμου, με την R να διαθέτει καλύτερες αναρτήσεις (Showa Balance Free), shifter για ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων, σύστημα γρήγορης εκκίνησης (Launch Control), LED φώτα θέσης και ελαφρύτερη μπαταρία.
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρα είναι κοινός και για τις δύο εκδόσεις. Χρησιμοποιεί νέα έμβολα μεγαλύτερης διαμέτρου (76 αντί 74,5mm), που επιτρέπει μεγαλύτερο ρυθμό περιστροφής κατά 1.000rpm (14.500 έναντι 13.500) και μέγιστη απόδοση 202 ίππων έναντι των 185 του προηγούμενου μοντέλου. Το δε βάρος της, στην έκδοση R, είναι στα 203 κιλά, γεγονός που την καθιστά ως την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με σχέση βάρους/ισχύος σχεδόν 1:1.
Πρόσφατα οι αναβάτες της SUZUKI ECSTAR στα MotoGP, Andrea Iannone και Alex Rins βρέθηκαν στην πίστα του Phillip Island όπου είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν κάποιους γύρους με την πιο άγρια έκδοση της GSX-R, την GSX-R1000R.
«Με εντυπωσίασε! Ο κινητήρας είναι πολύ ισχυρός αλλά η κατανομή ισχύος είναι εύκολα διαχειρίσιμη ακόμα και για άπειρους αναβάτες. Ταυτόχρονα όμως είναι αρκετά επιθετικός για τους πιο ικανούς. Ο χειρισμός της είναι εξαιρετικός», σχολίασε ο Andrea Iannone. «Για ακόμα μια φορά η Suzuki απέδειξε ότι είναι πολύ ικανή στο να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες ευκολοδήγητες, με "απαλές" αντιδράσεις και καλή ευκινησία. Το πιο εντυπωσιακό πράγματα ήταν η ταχύτητα στη στροφή της πίστας. Μου θύμισε την μοτοσυκλέτα των MotoGP. Μου άρεσαν επίσης οι ταχύτητες, το quick shifter είναι πολύ απαλό και επιτρέπει μια πολύ άνετη οδήγηση», πρόσθεσε.
Ο Alex Rins που ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP, είπε: «Ο χειρισμός της νέας GSX-R1000R είναι εντυπωσιακός. Είναι εύκολη στην οδήγηση, μπορείς να έχεις εξαιρετική αυτοπεποίθηση στο μπροστινό και επιτρέπει σχεδόν σε κάθε αναβάτη να πιέσει ή απλά να διασκεδάσει. Η ισχύς του κινητήρα είναι απίστευτη, αλλά έρχεται πολύ "απαλά" και είναι διαχειρίσιμη. Γενικότερα οι αντιδράσεις της μοτοσυκλέτας είναι προβλέψιμες και αποτελεσματικές. Σου δίνει μια πραγματική αίσθηση αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, όντας πολύ σταθερή στο φρενάρισμα. Έχει εξαιρετική ταχύτητα στη στροφή και η επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών είναι εντυπωσιακή. Μπορείς πραγματικά να χαρείς την ικανοποίηση της οδήγησης».