Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018 -
Ξάστερος ουρανός

15 °C

Σήμερα, 17. Οκτωβρίου 2018

Διατροφικοί κανόνες για την περίοδο του θηλασμού



Η περίοδος του θηλασμού είναι μία από τις δυσκολότερες και τις πιο απαιτητικές για αυτό, η διατροφή πρέπει να ακολουθεί κάποιους κανόνες.

Δείτε τους κυριότερους:

Την περίοδο του θηλασμού δεν πρέπει να διπλασιάσετε τις ποσότητες φαγητού, αλλά να αυξήσετε κατά 500 περίπου τις θερμίδες που προσλαμβάνετε.

Όσον αφορά την πρόσληψη υγρών κι εδώ δε χρειάζονται υπερβολές. Να ενυδατώνεστε με βάση τις πραγματικές σας ανάγκες, αφού ο θηλασμός δεν προκαλεί αφυδάτωση. Αν πιέζετε τον εαυτό σας να καταναλώνετε περισσότερα υγρά, ενδέχεται να υπάρξει επίπτωση στην ποιότητα του γάλακτος.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι καθημερινές διατροφικές σας συνήθειες πρέπει να περιλαμβάνουν την κατανάλωση ποικίλων υγιεινών τροφών (φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γαλακτοκομικά προϊόντα κτλ).

Γενικότερα, με το θηλασμό χάνετε κάποια λίγα κιλά, με την προϋπόυεση ότι δεν κάνετε συστηματικά καταχρήσεις και γενικά κάνετε ισορροπημένη διατροφή.

Επειδή οι ανάγκες σας για πρόσληψη βιταμίνης D την περίοδο του θηλασμού είναι αυξημένες, καλό είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με το πώς θα το καταφέρετε.

Τέλος, αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ και μειώστε τις ποσότητες καφεΐνης σε ημερήσια βάση.