Για τις 17 Ιουλίου μετατίθεται το χρονοδιάγραμμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την γραμμή 4 του μετρό ενώ προχωρούν κανονικά οι προετοιμασίες της Αττικό Μετρό για την διενέργεια ξεχωριστού διαγωνισμού που αφορά τις πρόδρομες εργασίες. Στόχος είναι η δημοπράτηση για τα έργα της αρχαιολογίας και μεταφοράς δικτύων Κοινής Ωφέλειας να γίνει μέσα στο καλοκαίρι.
Στελέχη της Αττικό Μετρό, αναφέρουν ότι η πρώτη παράταση για το διαγωνισμό δίνεται για την καλύτερη προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, με αφορμή την έκδοση τεύχους διευκρινίσεων, ύστερα από τον βομβαρδισμό που έχει δεχτεί η εταιρεία από ερωτήσεις υποψηφίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες για την γραμμή 4 ζωηρό ενδιαφέρον επιδεικνύουν όλες οι μεγάλες ελληνικές τεχνικές εταιρείες (Άκτωρ, ΓΕΚ-Τέρνα, J&P Άβαξ, ΜΕΤΚΑ, Ιντρακάτ) ενώ από τους ξένους στους ενδιαφερόμενους εμφανίζονται η Ισπανική FCC, η Ιταλική Impregillo, η Chella SpA, (συμμετέχει με την J&P Άβαξ και την Αlstom Transport στο μετρό του Πειραιά) κ.α. Εδώ και μήνες στους κόλπους των ελληνικών τεχνικών εταιρειών υπήρξαν συζητήσεις, με πρωτοβουλία των ισχυρών ομίλων της χώρας, για την δημιουργία ενός συνασπισμού δυνάμεων ελληνικών συμφερόντων. Όμως η πορεία αυτών των συζητήσεων δεν είναι σαφές εάν έχει καταλήξει σε κάποιο αποτέλεσμα.
Από την πλευρά της η Αττικό Μετρό, εντείνει τις διαδικασίες για την προετοιμασία του μεγάλου διαγωνισμού που βρίσκεται αντιμέτωπος με νέες επεκτάσεις. Η Αττικό Μετρό έχει κάνει δεκτό το αίτημα κατοίκων να εξετάσει την εγκατάσταση ενός ενδιάμεσου σταθμού, μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης.
Αρχικά το αίτημα αυτό έχει απορριφθεί, ωστόσο τους προηγούμενους μήνες, οι κάτοικοι το επανέφεραν και έχουν αρχίσει να κερδίζουν πόντους.
Ήδη, υπάρχει απόφαση της Περιφέρειας αλλά και του δήμου της Αθήνας για την προσθήκη του νέου σταθμού που βρίσκεται στην οδό Πάρνηθος σε απόσταση αναπνοής από την οικία του Πρωθυπουργού. Οι κάτοικοι που πιέζουν για την κατασκευή του σταθμού έχουν βρει υποστηρικτές τα μέλη του κοινοβουλίου του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Αυλωνίτου και Χαρά Καφαντάρη.
Ο φάκελλος έχει σταλεί και στον κ. Τσίπρα ο οποίος επίσης εμφανίζεται θετικός στο αίτημα των κατοίκων. Στην Αττικό Μετρό δηλώνουν ότι μελετούν τις τεχνικές λύσεις του νέου σταθμού αλλά και το συνολικό κόστος που θα προκαλέσει στον προϋπολογισμό του έργου που με τους 14 σταθμούς υπολογίζεται να φτάσει το 1,5 δισ. ευρώ.