Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 -

Ταξίδεψε 852 χιλιόμετρα για να βρει πελάτισσα και να την πλακώσει στο ξύλο (βίντεο)



Συνήθως όταν οι πελάτες δεν είναι ικανοποιημένοι με ένα κατάστημα, τις υπηρεσίες του ή μία αγορά που έκαναν, εκφράζουν στους υπευθύνους τη δυσαρέσκειά τους ή αφήνουν κάποιο μήνυμα σε περίπτωση που μιλάμε για online store. Οι υπεύθυνοι απαντούν σε αυτά τα μέιλ δυσαρέσκειας ανάλογα με το είδος του προβλήματος.

Αυτό που έκανε πάντως ο ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος στην Κίνα, όταν αντίκρισε τα παράπονα μιας πελάτισσας, ξεπερνάει τα εσκαμμένα και ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Όπως ανέφερε η Daily Mail, που επικαλείται δημοσίευμα της Zhengzhoo Evening Post, ταξίδεψε 852 χιλιόμετρα για να βρει τη νεαρή κοπέλα και να την ξυλοφορτώσει.

Η Σιάο Ντίε, στις 20 Δεκεμβρίου, παρήγγειλε ρούχα αξίας περίπου 38 ευρώ από ένα διαδικτυακό κατάστημα. Τρεις μέρες αργότερα, η παραγγελία δεν είχε ακόμα φτάσει στα χέρια της, με την κοπέλα να εκφράζει στο εν λόγω site τη δυσαρέσκειά της για την καθυστέρηση. Μία εβδομάδα μετά, η κοπέλα δέχτηκε ένα μέιλ που έγραφε ότι έπρεπε να είναι σε ένα προκαθορισμένο μέρος για να παραλάβει την παραγγελία της.

Πήγε στο ραντεβού και εκεί εμφανίστηκε ένας άνδρας ο οποίος τη χτύπησε πολύ άσχημα σε σημείο που η άτυχη κοπέλα έπαθε διάσειση. Η αστυνομία ανακάλυψε ότι ο δράστης ήταν ιδιοκτήτης του καταστήματος και προχώρησε στη σύλληψή του. Του επιβλήθηκε φυλάκιση 10 ημερών ενώ διαγράφηκε το κατάστημά του από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία ήταν ενταγμένο.