Εδώ και πολλά χρόνια ανήκει στην παράδοση της Φόρμουλα 1: το άνοιγμα σαμπάνιας στους πανηγυρισμούς στο βάθρο και ενίοτε το βρέξιμο των τριών πρώτων κάθε Γκραν Πρι με το ακριβό ποτό.
Φυσικά πέρα από παράδοση και τελετουργικό η παρουσία της σαμπάνιας είναι και business και έτσι μια από τις πρώτες αλλαγές που έγιναν υπό το νέο καθεστώς της Liberty Media στη Φόρμουλα 1 ήταν η υπογραφή μιας νέας συμφωνίας. Με την εταιρεία Carbon, που πλέον είναι ο επίσημος προμηθευτής όλων των φιαλών που ανοίγουν στο βάθρο. Κάθε μια από τις οποίες κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 3.000 δολάρια.
Η νέα σαμπάνια της Carbon εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Γκραν Πρι του Μονακό, ενώ ενδιαφέρον είναι πως υπήρχαν τρεις διαφορετικές παραλλαγές του μπουκαλού, με χρυσή, αργυρή και χάλκινη ετικέτα, με αυτή προφανώς τη σειρά για τους 3 πρώτους. Η συμφωνία αντίθετα ανακοινώθηκε μόλις πρόσφατα, ενώ οι άνθρωποι της Liberty Media ανέφεραν πως η επιλογή έγινε και με... αγωνιστικά κριτήρια, μιας και το μπουκάλι της συγκεκριμένης σαμπάνιας -όπως άλλωστε διαφαίνεται και από το όνομά της- κατασκευάζεται από ανθρακονήματα. Κάτι που βέβαια ταιριάζει απόλυτα με την τεχνολογία και την τεχνοτροπία που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της Φόρμουλα 1. Η Carbon πάντως είναι μια νεόκοπη μάρκα που δημιουργήθηκε μόλις πριν από μια 5ετία. Η εταιρεία στην οποία ανήκει όμως ασχολείται με την παραγωγή σαμπάνιας από το 19ο αιώνα.
Οι υπεύθυνοι της Liberty Media, όπως φαίνεται και από φωτογραφίες, έχουν τοποθετήσει και μικρο- κάμερες πάνω σε κάθε μπουκάλι σαμπάνιας προκειμένου να υπάρχουν και νέες, ενδιαφέρουσες γωνίες λήψης των πανηγυρισμών. Επίσης ενδιαφέρον είναι πως η νέα συμφωνία με την Carbon σημαίνει και την επιστροφή της σαμπάνιας στο μαγικό κόσμο της Φόρμουλα 1, μιας και η Chandon που άνοιγαν μέχρι πρότινος ήταν απλώς αφρώδης οίνος.