Ήταν η διαφήμιση που περίμεναν όλοι πώς και πώς. Χρόνο με τον χρόνο τα καταστήματα John Lewis κάνουν αριστουργηματικές καμπάνιες για τα Χριστούγεννα.
Από την πρώτη στιγμή της προβολής της η νέα διαφημιστική καμπάνια από John Lewis για τα Χριστούγεννα συγκινεί. Αυτή είναι και η 10η διαφήμιση υπερπαραγωγή των πολυκαταστημάτων που τυγχάνει βέβαια παγκόσμιας αναγνώρισης.
Λίγοι ίσως ήταν εκείνοι που κατάφεραν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους με το συγκινητικό φινάλε της διαφήμισης που κόστισε 7 εκατομμύρια λίρες. Πρωταγωνιστές το γλυκύτατο τερατάκι Moz και ένα 7χρονο αγοράκι.
Το τερατάκι Moz ζει κάτω από το κρεβάτι του πιτσιρικά και πολλές φορές τον κρατά άυπνο με το ροχαλητό του. Δεν είναι λίγες μάλιστα οι φορές που βγαίνει κάτω από το κρεβάτι για να παίξει με τον μικρό Joe. Ενώ ο μικρός Joe αρχικά φοβάται, στη συνέχεια αναπτύσσουν έναν ξεχωριστό δεσμό.
Τα John Lewis γράφουν ιστορία
Οι δύο νέοι απίθανοι φίλοι μοιράζονται τα παιχνίδια και προσέχουν ο ένας τον άλλο, φροντίζοντας να μην τους ανακαλύψουν τα άλλα μέλη της οικογένειας. Στο φινάλε όμως βλέπουμε τον Moz να αποχαιρετά τον μικρό του φίλο που σκουντουφλά σε κάθε του δραστηριότητα από τα ξενύχτια μαζί του.
Ο Moz αντιλαμβάνεται πως ο Joe πρέπει να μεγαλώσει χωρίς την παρουσία του. Έτσι αποφασίζει να του κάνει ένα αποχαιρετιστήριο δώρο που αφήνει κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ένα φωτεινό προβολέα για να τον βοηθά να κοιμηθεί.
Το φινάλε της διαφήμισης έκανε τους περισσότερους να συγκινηθούν και να δακρύσουν, με τη Charlotte Hawkins του Strictly και παρουσιάστρια του GMB να λυγίζει στον αέρα. «Πάντα με αγγίζουν οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις. Συγγνώμη, συνεχίστε, είναι εντάξει».