Τετάρτη 02 Οκτωβρίου 2024 -

Εικόνες ντροπής: Δημοσιογράφος του BBC με αναπηρία αναγκάστηκε να συρθεί στο αεροπλάνο – Η αεροπορική απαγόρευσε το αμαξίδιο



Μεγάλες αντιδράσεις έχουν προκαλέσει οι εικόνες με δημοσιογράφο του BBC με αναπηρία, να σέρνεται στο πάτωμα του αεροπλάνου, επειδή η αεροπορική εταιρεία δεν επέτρεπε τα αναπηρικά αμαξίδια στις πτήσεις.

Ο Φρανκ Γκάρντνερ, 63 ετών, δημοσίευσε στο X μια φωτογραφία στην οποία φαίνεται να σέρνεται στο αεροσκάφος, σε πτήση της LOT Polish Airlines, τη Δευτέρα.

«Αναγκάστηκα να συρθώ στο πάτωμα για να πάω στην τουαλέτα, καθώς δεν επιτρέπονται αναπηρικά αμαξίδια στο αεροσκάφος. Είναι πολιτική της αεροπορικής εταιρείας» γράφει στην ανάρτησή του ο δημοσιογράφος.

Σε επόμενη ανάρτηση, πρόσθεσε ότι ήταν λάθος του αερομεταφορέα και όχι του πληρώματος καμπίνας, το οποίο ήταν «όσο πιο εξυπηρετικό και απολογητικό μπορούσε. Δεν θα ξαναπετάξω με την LOT μέχρι να έρθουν στον 21ο αιώνα».

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χαρακτήρισαν το περιστατικό «σοκαριστικό», «εξοργιστικό», «τρομακτικό» και «απίστευτο» και, όπως αναφέρει το Skynews, διερωτήθηκαν γιατί οι αεροπορικές εταιρείες δεν υποχρεούνται να παρέχουν αναπηρικό αμαξίδιο στο αεροσκάφος και γιατί το πλήρωμα καμπίνας δεν τον μετέφερε στην τουαλέτα.

Ο βετεράνος ανταποκριτής πυροβολήθηκε έξι φορές από υποστηρικτές της Αλ Κάιντα ενώ έκανε ρεπορτάζ από το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, τον Ιούνιο του 2004 και έκτοτε απέκτησε αναπηρία στα κάτω άκρα.

 

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι «λυπάται βαθύτατα» για την «οδυνηρή εμπειρία» του κ. Gardner και την «ταλαιπωρία και δυσφορία που προκλήθηκε από την έλλειψη αναπηρικού αμαξιδίου στο αεροσκάφος».

Σε ανακοίνωσή της, η LOT ανέφερε ότι τα αναπηρικά αμαξίδια επί του αεροσκάφους είναι διαθέσιμα στα αεροσκάφη Dreamliner, αλλά όχι στο στόλο των μικρών αποστάσεων λόγω «περιορισμένου χώρου». Δοκιμάζει λύσεις για να εξοπλίσει τα αεροσκάφη μικρών αποστάσεων με αναπηρικά αμαξίδια «στο εγγύς μέλλον».

Πρόσθεσε ότι το προσωπικό εδάφους είναι «πάντα έτοιμο να βοηθήσει τους επιβάτες από το check-in μέχρι την επιβίβαση και από το αεροσκάφος μέχρι τον χώρο παραλαβής αποσκευών».

Τέλος «δεσμεύεται να βελτιώσει τις υπηρεσίες της για να διασφαλίσει ότι όλοι οι επιβάτες θα έχουν μια άνετη και αξιοπρεπή ταξιδιωτική εμπειρία».