Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024 -

Πώς να αποκτήσετε την ηλεκτρονική κάρτα για τα ΜΜΜ



Από τη Δευτέρα 16-10 όλοι οι σταθμοί του δικτύου του Μετρό και του Ηλεκτρικού (γραμμές 1, 2, και 3) θα παραλαμβάνουν τους φακέλους των πολιτών με τα στοιχεία τους και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, και ακολούθως, οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες θα τους αποστέλλονται με το ταχυδρομείο σε εύλογο χρόνο στη διεύθυνση που θα δηλώσουν είτε της οικίας τους, είτε της εργασίας τους.

Στη συνέχεια θα μπορούν να φορτίσουν τις κάρτες σε όποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα επιθυμούν.

Σημειώνεται ότι ο Ανοικτός φάκελος που θα προσκομίζουν οι πολίτες στα όλα τα εκδοτήρια του δικτύου πρέπει να περιλαμβάνει:

1. Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου

2. Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ

3. Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.

4. Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)

Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας).

Η διαδικασία αυτή θα συμβάλει στην ταχύτερη έκδοση και αντικατάσταση των σημερινών, περίπου 300 χιλιάδων χάρτινων καρτών, που χρησιμοποιούν οι πολίτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Παράλληλα, θα συνεχιστεί και η διαδικασία της επί τόπου έκδοσης προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών στου 31 σταθμούς του δικτύου που έχουν οριστεί από τον ΟΑΣΑ.