Για το «ΜyCoast» την ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες και τον προσωπικό αριθμό μίλησε στην εκπομπή «Νewsroom» του ΕΡΤNews ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος.
«Είναι σημαντικό ότι για πρώτη φορά ξέρουμε ποιες είναι οι νόμιμες μισθώσεις σε όλη τη χώρα» είπε αρχικά ο κ. Αναγνωστόπουλος και συνέχισε: «Είναι 9.000 περίπου κυκλάκια τα οποία υπάρχουν στην εφαρμογή, που είναι πολύ εύκολο να κατεβάσει κανείς. Κάθε κυκλάκι αντιστοιχεί σε κάποια μίσθωση παραλίας, αιγιαλού δηλαδή, και είναι είτε για ομπρέλες, καθίσματα είτε για ακόμα και μια καντίνα, είτε για χώρους σκαφών αναψυχής. Άρα είναι κάτι το οποίο είναι πολύ καλό».
«Πάνω από 103.000 συμπολίτες μας έχουν κατεβάσει την εφαρμογή και στην παραλία κοιτάζουν το στίγμα τους. Ξέρετε όπως είναι στο Google Maps. (…) Η υγιής επιχειρηματικότητα είναι κάτι το οποίο όλοι επιδιώκουμε, όχι κάτι το οποίο να είναι αυθαίρετο.
Από την άλλη κάνουμε και εμείς διασταυρώσεις, δηλαδή συγκρίνουμε τη μίσθωση που υπάρχει και οποία έχει γίνει μετά από ηλεκτρονικό πλειστηριασμό για πρώτη φορά στη χώρα μας για όλες τις περιπτώσεις και συγκρίνουμε αυτό με μια δορυφορική φωτογραφία και βλέπει κανείς πώς επικαλύπτει το ένα το άλλο. Και έστω και αν δεν έχει ανακοινωθεί κάτι μέχρι στιγμής, οι δορυφορικές φωτογραφίες είναι γνωστό σε ποια χρονική στιγμή αναφέρονται. Άρα και εκ των υστέρων θα γνωρίζουμε ότι την τάδε χρονική στιγμή υπήρχε μια επιχείρηση η οποία είχε πάρει ένα συγκεκριμένο χώρο και τον είχε επεκτείνει σε εισαγωγικά πάρα πάρα πολύ, χωρίς να πρέπει αυτό να συμβαίνει».
Ο κ. Αναγνωστόπουλος ανέφερε ακόμη ότι η εφαρμογή «υπάρχει η σκέψη» να επεκταθεί και σε άλλους τομείς.
Σχετικά με τον προσωπικό αριθμό, δήλωσε ότι «είναι ένα σύνολο από ζητήματα τα οποία δεν είναι μόνο η έκδοση του αριθμού. Μετά ακολουθεί και ένα σύνολο από θέματα που έχουν να κάνουν με το πώς θα αναγράφεται αυτός ο αριθμός, πού θα αξιοποιείται, με ποιο τρόπο θα ενημερώνονται όλα τα συστήματα του δημοσίου. Θα δίνουμε πολύ μεγάλα πλεονεκτήματα σε ο, τι αφορά το να έχουμε μια ενιαία εικόνα πολίτη, ασχέτως με τις υπηρεσίες που θα πηγαίνει, δηλαδή να έχει τα ίδια στοιχεία σε όλα τα μητρώα. Πρέπει να λύσουμε μερικά θέματα τα οποία είναι θεσμικά».