Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024 -

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αγανακτισμένη ασθενής κατά του ΙΚΑ



Η Δημόσια Υγεία είναι ένα από τα προβλήματα που ταλανίζουν την Ελλάδα της κρίσης. Παρά τις αντιδράσεις των πολιτών οι ελλείψεις στα νοσοκομεία παραμένουν, είτε σε δωμάτια, είτε σε υλικά, είτε σε προσωπικό. Σταθερό βέβαια πρόβλημα είναι και η νοοτροπία σε δημόσιες Υπηρεσίες.

της Αρτεμις Μάντη

Σύμφωνα με την παρακάτω επιστολή που λάβαμε, δερματολόγος σε ΙΚΑ της πρωτεύουσας αν και είχε ραντεβού με ασθενή δεν εμφανίστηκε ποτέ! Σύμφωνα με τους νοσηλευτές του ΙΚΑ, ο γιατρός είχε πάρει άδεια, η άδεια αυτή όμως δεν είχε καταγράφει πουθενά. Η ασθενής επισκέφτηκε το ΙΚΑ άλλες 2 φορές και ο δερματολόγος απουσίαζε πάλι από το πόστο του.

Οι εργαζόμενοι πληρώνουν εισφορές στα εκάστοτε ταμεία για να χρησιμοποιήσουν το βιβλιάριό τους σε μια δύσκολη στιγμή. Δυστυχώς, όπως όλα δείχνουν, δαπανώνται εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο σύστημα υγείας χωρίς αντίκρισμα.

Την Πέμπτη 30 Ιουνίου επισκέφτηκα κατόπιν ραντεβού έναν δερματολόγο στο ΙΚA, κάτι που τελικά αποδείχτηκε μέγα λάθος, όπως είχε προβλέψει και η μητέρα μου που το πρώτο πράγμα που μου είπε ήταν "μην μπλέκεις με το ΙΚΑ πήγαινε σε έναν ιδιώτη".

Καθώς περίμενα τον κύριο απ τις 11.20 που είχαμε ραντεβού η διπλανή μου ,μου είπε πως δεν έχει έρθει ακόμη καθώς δεν έχει κρεμάσει τα ραντεβού του και πως όταν κι εκείνη είχε ραντεβού μαζί του είχε αργήσει πολύ. Bιαζόμουν όμως, γιατί δούλευα, έτσι  κατά τις 12 ρώτησα αν γνωρίζει κανείς τίποτα για την καθυστέρηση του κυρίου.

Όλοι μου έλεγαν να περιμένω δίνοντάς μου την εντύπωση πως θα το ψάξουν και θα με ενημερώσουν ώσπου τελικά τους είδα όλους απλά να χαζεύουν και να κάνουν μεταξύ τους πλάκα. Άρχισα να φωνάζω και να ζητάω κάποιον υπεύθυνο για να απευθυνθώ .

Τότε ξαφνικά ένας κύριος (ελεγκτής) προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει. Μία συνάδελφός του, του είπε πως ο κύριος βγήκε σε άδεια κι εκείνος μου το ανακοίνωσε και μου απάντησε με μεγάλη φυσικότητα στο ερώτημα μου για το πως είναι δυνατόν να μην το ήξερε 2 μέρες πριν, όταν δηλαδή έκλεινα το ραντεβού, που με έκανε έξαλλη.

Με πήγε λοιπόν σε μία νοσοκόμα η οποία για κακή τους τύχη τους "έδωσε " λέγοντας μου ότι ο κύριος αυτός δεν είχε βγει σε άδεια και ψάχνοντας τα χαρτιά είδε ότι όντως εκείνη τη μέρα έπρεπε να βρίσκεται εκεί . Όταν βρήκε το χαρτί με το ραντεβού μου όμως, και καθώς εγώ εξακολουθούσα να ζητάω κάποιον υπεύθυνο γύρισε με ένα απίστευτο ύφος και μου είπε πως εγώ φταίω γιατί ήταν σημειωμένο πως με είχαν πάρει τηλέφωνο και ήταν λάθος.

Τότε της απάντησα πως εγώ αποκλείεται να έκανα λάθος και πως και επίσης εφόσον ο κύριος αυτός δεν είχε βγει τελικά σε άδεια αυτοί γιατί με πήραν τηλέφωνο μου είπε σα βρεγμένη πια γάτα ότι δε γνωρίζει τίποτα και πως είναι μια απλή νοσοκόμα.

Έπειτα από 2 περίπου βδομάδες ημέρα Τρίτη ξανά πήγα για να τον βρω μόνο και μόνο για να του πω το συμβάν και το ότι η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη...φυσικά δεν ήταν εκεί...την επόμενη μέρα (τέταρτη)...το ίδιο! Ίσως ακούγεται εμμονικο αλλά ειλικρινά ήθελα απλώς να του εκφράσω την πικρία μου...γιατί δυστυχώς δεν είναι ο μοναδικός...δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία του Έλληνα!

Είμαι διατεθειμένη να το προχωρήσω ακόμη και τώρα απευθυνόμενη στον διευθυντή του συγκεκριμένου ΙΚΑ και στα κεντρικά...ξέρω ότι δε θα βγάλει σε κάτι άλλα είναι κρίμα...στο κάτω κάτω θέλησα απλώς να χρησιμοποιήσω το δικαίωμα που μου παρέχει η ασφάλισή την οποία επίσης πληρώνω, γιατί αναρωτιέμαι εφόσον τελικά κάθε φορά αναγκάζομαι να πληρώσω τον ιδιώτη γιατρό γιατί να πληρώνω και τον γιατρό του δημόσιου και όχι μόνο τον γιατρό αλλά όλους αυτούς που ανήκουν στο δημόσιο και συμπεριφέρονται κατά αυτόν τον τρόπo.

Γιατί ο ίδιος γιατρός στο ιδιωτικό του ιατρείο φέρεται άψογα; δυστυχώς αυτοί είμαστε...πραγματικά κρίμα..!