Όπως ανακοίνωσε η Επιχείρηση, με το ποσό του ενός ευρώ θα επιβαρύνονται από την 1η Δεκεμβρίου οι λογαριασμοί της ΔΕΗ που αποστέλλονται στους καταναλωτές σε χάρτινη μορφή, καλώντας έτσι τους πελάτες της να επιλέξουν τη χρήση ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Με τον τρόπο αυτό, σύμφωνα με τη ΔΕΗ, «βελτιώνεται ο χρόνος και η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της επιχείρησης, η εξοικονόμηση ανθρώπινων και οικονομικών πόρων και η ουσιαστική ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών αειφορίας της. Παράλληλα, παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο στόχο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης της με τις τάσεις της εποχής σε ευρωπαϊκή κλίμακα, για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση».
Στο πλαίσιο αυτό, πέραν των διαφημιστικών πρωτοβουλιών, η ΔΕΗ σχεδιάζει την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στα καταστήματά της, και γενικά σε κάθε επαφή, προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικειωθούν με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς και να τους χρησιμοποιούν αντί των έγχαρτων.
Παράλληλα, το Δ.Σ. της ΔΕΗ αποφάσισε ότι οι έγχαρτοι λογαριασμοί θα επιβαρύνονται με 1 ευρώ, όσο περίπου το κόστος έκδοσης και αποστολής τους. Η ΔΕΗ πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει λειτουργικό κίνητρο για τους όλους τους πελάτες της. Όπως σημειώνει η ΔΕΗ, επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος, όπως η δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση.
Οι αλλαγές αυτές θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Δεκεμβρίου, όμως στην περίπτωση που οι πελάτες προβούν σε εγγραφή στο e-bill και επιλέξουν λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού έως 31 Δεκεμβρίου, και στην περίπτωση που η χρέωση έχει ενσωματωθεί σε λογαριασμό τους, αυτή θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί.