Παρασκευή 26 Απριλίου 2019 -
Μέτριο

14 °C

Σήμερα, 26. Απριλίου 2019

υδατανθρακες



Ο εγκέφαλός μας είναι που ζητάει λίπη και υδατάνθρακες, δεν φταίμε εμείς!

Παρότι γνωρίζουμε τις βλαβερές συνέπειες των πρόχειρων φαγητών για την υγεία, δεν μπορούμε να σταματήσουμε το  μυαλό μας να “λαχταράει” τα τρόφιμα που είναι  πλούσια σε λιπαρά και περιέχουν ζάχαρη, όπως αναφέρει νέα μελέτη με τίτλο Supra-Additive Effects of Combining Fat and Carbohydrate on Food Reward,” η οποία δημοσιεύθηκε στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Cell Metabolism.



Υδατάνθρακες-πρωτεΐνες-λιπαρά: Η ιδανική κατανομή για εύκολη απώλεια κιλών

Σταματήστε να μετράτε θερμίδες. Για να απαλλαγείτε εύκολα από τα περιττά κιλά χωρίς να ταλαιπωρήσετε τον οργανισμό σας πρέπει να μετράτε μακροθρεπτικά συστατικά (macronutrients ή macros).



Τροφές χωρίς υδατάνθρακες

Το να μειώσει κανείς τους υδατάνθρακες στην διατροφή του μπορεί να έχει εντυπωσιακά οφέλη, αφού έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί σημαντική μείωση στα επίπεδα της πείνας.

Αυτό τείνει να οδηγεί σε “αυτόματη” απώλεια βάρους, χωρίς την ανάγκη για καταμέτρηση θερμίδων.



Πώς το σπανάκι και άλλες τρεις τροφές μπορούν να εξαφανίσουν το λίπος στην κοιλιά

Η απώλεια βάρους είναι μια διαδικασία που απαιτεί σύστημα, οργάνωση και πειθαρχία.

Για να γίνει σωστά θα πρέπει να βασιστεί σε μια συνολική αναθεώρηση των καθημερινών μας συνηθειών. Το διαιτολόγιό μας οφείλει να είναι ισορροπημένο, με έμφαση σε τροφές που βοηθούν στην αύξηση του μεταβολισμού και την καύση του λίπους.



Υδατάνθρακες: 5 μύθοι που σε εμποδίζουν να χάσεις βάρος

Έχουν θέση οι υδατάνθρακες σε μία διατροφή για απώλεια βάρους;

Αν ακολουθείτε κάποια από τις πολλές δίαιτες χωρίς υδατάνθρακες, οι οποίες αποτελούν ακόμη μία διατροφική μανία των τελευταίων ετών, τότε σίγουρα όχι.



Το γρήγορο τεστ που δείχνει πόσους υδατάνθρακες πρέπει να τρώτε

Μια συνήθης τακτική που ακολουθούν όσοι ξεκινούν δίαιτα είναι να κόβουν τους υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, τα μακαρόνια και τα δημητριακά.