Σάββατο 09 Νοεμβρίου 2024 -

Ελληνικά ξενοδοχεία σημείωσαν ρεκόρ θετικών κριτικών στο διαδίκτυο το 2016



Τα ελληνικά ξενοδοχεία σκόραραν το 2016 μία από τις καλύτερες επιδόσεις online κριτικών ανάμεσα στις πρώτες αγορές, με βάση κριτικές άνω των 100.000 ετησίως (Κίνα με 4,42 βαθμούς, Ελλάδα με 4,34 βαθμούς, Αφρική με 4,26 βαθμούς).

 

Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, η οποία παρουσιάζει τις επιδόσεις ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο βάσει κριτικών, βελτιωμένος κατά 0,7% είναι και ο μέσος όρος αξιολόγησης των ελληνικών ξενοδοχείων από επισκέπτες το 2016 σε σχέση με το 2015, σύμφωνα με το 2017 Global Hotel Reputation Benchmark Report, που παρουσιάζει τις επιδόσεις ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο βάσει κριτικών.

 

Ως αποτέλεσμα των επιδόσεων αυτών, τα ελληνικά ξενοδοχεία συγκεντρώνουν μέσο όρο αξιολόγησης 4,34, έναντι 4,31 βαθμών το 2015 και κατατάσσονται στη 2η θέση της λίστας με τις 19 συνολικά χώρες που έχουν τις καλύτερες κριτικές ξενοδοχείων.

 

Η αξιολόγηση των ελληνικών ξενοδοχείων βασίζεται σε 343.148 κριτικές, έναντι 325.832 κριτικών το 2015.Η έκθεση, η οποία δημοσιεύεται από την εταιρία υπηρεσιών λογισμικού Revinate, ανέλυσε 70 εκατ. δημοσιευμένων κριτικών στο διαδίκτυο από επισκέπτες ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο την τελευταία 2ετία, οι οποίοι το 2016 μόνο ανήλθαν σε 40 εκατ.

 

Τα πορίσματα αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τους ξενοδόχους, στην προσπάθεια αξιολόγησης και βελτίωσης των επιδόσεων των μονάδων τους. Κατά μέσο όρο, τα ξενοδοχεία-λαμβάνουν 27,7 κριτικές το μήνα-απαντούν στο 27,9% των κριτικών-απαντούν στο 27,1% των κριτικών με ένα αστέρι-απαντούν στο 31,6% των κριτικών με 5 αστέριαΤο 80% των κριτικών είναι 4 ή 5 αστέρων, ενώ λιγότερο από το 10% είναι 1 ή 2 αστέρων. Το 78% των κριτικών προέρχεται από τις 4 κορυφαίες πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων: Booking.com, TripAdvisor, Google και Hotels.com. Κυρίαρχος παίκτης στις κριτικές ξενοδοχείων είναι η Booking.com, η οποία φέρει το 39% των online κριτικών στον κόσμο.

 

Η TripAdvisor παραμένει δεύτερη, χάνοντας έδαφος την περασμένη 2ετία με μερίδιο κάτω του 25% επί των παγκόσμιων κριτικών. Επιπλέον, συνεχίζονται οι επιπτώσεις της παγίωσης των online τουριστικών πρακτορείων (OTA) και του χώρου ιστοσελίδων με κριτικές. Οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες συνεχίζουν να συγκεντρώνουν μερίδιο αγοράς, ωθώντας στο περιθώριο τις μικρότερες.

 

Η Priceline Group (Booking.com, Agoda, OpenTable) συγκεντρώνει το 43% των online κριτικών ξενοδοχείων, ενώ η Expedia (Hotels.com, Orbitz, Travelocity, Wotif) ένα 10%.Οι αγορές με το χειρότερο επίπεδο κριτικών ήταν το Ην. Βασίλειο (4,05), οι ΗΠΑ (3,99) και η Γαλλία (3,94).

Οι επιδόσεις και των 19 χωρών σε σύγκριση με το 2015 εμφανίζουν βελτίωση, εκτός από την Κίνα, η οποία είχε μείωση 0,2%. Τη μεγαλύτερη βελτίωση είχαν η Ινδονησία, το Μεξικό, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ.

 

Οι περιοχές με την υψηλότερη βαθμολογία το 2016 ήταν η Ασία (4,28), η Ευρώπη (4,24) και η Λατινική Αμερική (4,24) και ακολούθησαν η Μ. Ανατολή και η Αφρική (4,12), η Β. Αμερική (4,09) και η Ωκεανία (4,08).Ωστόσο, σε ετήσια αύξηση, τα ξενοδοχεία της Μ. Ανατολής και της Αφρικής (+1,5%) και της Β. Αμερικής (+1,2%) είχαν τις ισχυρότερες επιδόσεις.