Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 -

Το μέλλον του Τύπου



Σήμερα (8 Φεβρουαρίου), η εταιρία The New York Times παρουσίασε στοιχεία αναμενόμενων κερδών, δείχνοντας στους μετόχους της εκπληκτικά υψηλά κέρδη.

Τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης - ακόμη και εκείνα που προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες- αγωνίστηκαν να παραμείνουν εν ζωή.

Ο έντυπος τύπος, ήταν πάντα μια υπολογίσιμη πηγή διαφημιστικών εσόδων, τώρα όμως είναι όλο και λιγότερο κερδοφόρα. Τον Σεπτέμβριο, η Wall Street Journal ανήγγειλε ότι θα σταματήσει να εκδίδει έντυπες εκδόσεις (paywall) σε Ασία και Ευρώπη. Το περασμένο τρίμηνο, τα έσοδα από διαφημίσεις στην εφημερίδα The Times μειώθηκαν κατά 8,4%. Τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση της εταιρείας, από την άλλη πλευρά, αυξήθηκαν κατά 8,5% το ίδιο τρίμηνο.

Η επιτυχία των Times αυτή τη στιγμή έγκειται στις ψηφιακές συνδρομές, οι οποίες έχουν αυξηθεί από τότε που ανέλαβε το αξίωμα του Donald Trump. (Ο πρόεδρος έχει κατηγορήσει επανειλημμένα ότι «οι αποτυχημένοι New York Times» ανέφεραν ψεύτικα νέα). Το παρελθόν τρίμηνο, οι The Times πρόσθεσαν 157.000 ψηφιακές μόνο συνδρομές, φέρνοντας έσοδα από ψηφιακές και έντυπες εκτυπώσεις συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για το 2017.

Αυτή είναι μια δραματική αλλαγή σε μια βιομηχανία που παραδοσιακά εξαρτάται από τη διαφήμιση. Και τώρα το Facebook και το Google αναδιαμορφώνουν όλο και περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η διαφήμιση, ανταγωνιζόμενος τις παραδοσιακές αγορές ψηφιακών δολαρίων.

 

Πηγή κειμένου: 

qz.com