
Ένας ιδιοκτήτης κόκορα στη Βρετανία, κλήθηκε να πληρώσει πάνω από 3.000 λίρες, καθώς οι γείτονες παραπονέθηκαν επανειλημμένα για το συνεχές κακάρισμά του, το οποίο σύμφωνα με σαφείς υπολογισμούς ξεπερνούσαν τα 76 κακαρίσματα το λεπτό, όπως μετέδωσε το BBC.
Υπάλληλοι του Περιφερειακού Συμβουλίου του North East Derbyshire (NEDDC) παρευρέθηκαν στη διεύθυνση στο New Tupton με ειδικό εξοπλισμό παρακολούθησης και διαπίστωσαν ότι το πτηνό κακάρισε 76 φορές σε 50 λεπτά μεταξύ 5.53 π.μ. και 6.43 π.μ..
Ακολούθησε προηγούμενη καταμέτρηση κατά την οποία εγκαταστάθηκε εξοπλισμός στο ακίνητο, ο οποίος διαπίστωσε ότι η συχνότητα των κακαρισμάτων ήταν «υπερβολική» και ενοχλητική καθημερινά.
Στον ιδιοκτήτη του, Derek Bower, εστάλη ειδοποίηση μείωσης του θορύβου μετά τις καταγγελίες, η οποία του έδωσε αρκετό χρόνο για να περιορίσει τον ενοχλητικό κόκορα.
Ωστόσο ο ιδιοκτήτης του πτηνού δεν συνεργάστηκε με αποτέλεσμα η υπόθεση να σταλεί στο δικαστήριο. Αφού δεν προσήλθε στην ακροαματική διαδικασία τον Δεκέμβριο, ο κ. Bower τιμωρήθηκε με πρόστιμο 660 λιρών ερήμην του.
Του επιβλήθηκε επίσης να καταβάλει 924 λίρες Αγγλίας ως προσαύξηση για τα θύματα και 1.623,96 λίρες Αγγλίας ως έξοδα, τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν εντός 28 ημερών.
Καθώς παραμένει απλήρωτο το χρέος, η υπόθεση παραπέμφθηκε στη νομική ομάδα του NEDDC για μη πληρωμή. Μιλώντας στο BBC, μια γειτόνισσα που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της δήλωσε:
«Ενόχληση, εφιάλτης, τις πρώτες πρωινές ώρες, τα κοκόρια. Και όταν θέλεις να κοιμηθείς εκείνη την ώρα το πρωί δεν μπορείς.
Ο θόρυβος από το πουλί δεν περιορίζεται μόνο στις πρωινές ώρες. Μερικές φορές είναι όλη την ημέρα. Και δεν νομίζω ότι είναι σωστό», είπε.
Από την μεριά του, ο Steve Pickering, μέλος του γραφείου του περιφερειακού συμβουλίου του North East Derbyshire για τις περιβαλλοντικές υπηρεσίες, δήλωσε:
«Δεν θα διστάσουμε να αναλάβουμε δράση όταν κάποιος προκαλεί ηχορύπανση που επηρεάζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων μας.
Η ομάδα μας είναι πρόθυμη να βοηθήσει, ώστε να αποφευχθούν τέτοιες περιπτώσεις, οπότε αν κάποιος χρειάζεται συμβουλές, θα τον ενθάρρυνα να επικοινωνήσει μαζί μας».