24
Οκτωβρίου
2018
- 08:12
Τελευταία τροποποίηση στις 24 Οκτωβρίου, 2018 - 08:15
Οι ΗΠΑ και η Βρετανία αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να καταπολεμήσουν την διαφημιστική απάτη, ένα τεράστιο πρόβλημα για τα brands, που εξαιτίας του σπαταλούν δισεκατομμύρια δολάρια online.
Εταιρείες που αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μέσω αυτοματοποιημένων συστημάτων, που στηρίζονται σε πολυάριθμες online επεξεργασίες κινδυνεύουν να δουν τις διαφημίσεις που έχουν πληρώσει να διαβάζονται από... bots αντί από ανθρώπους.
Οι αρχές αναγνωρίζουν ότι απαιτείται διεθνής συνεργασία. Έτσι η αμερικανική ρυθμιστική αρχή TAG και η βρετανική JICWEBS ανακοίνωσαν από κοινού πρωτοβουλία, με το πρόγραμμα Certified Against Fraud. Θα τεθεί σε εφαρμογή από 1ης Ιανουαρίου 2019.