Σχετικά με τη νέα πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr για την υποβολή καταγγελιών bullying στα σχολεία ο υπουργός τόνισε ότι «η πλατφόρμα είναι πολύ εύχρηστη, είναι μια πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Δεν έχουμε βέβαια πρόσβαση στο περιεχόμενο, και καλώς δεν έχουμε. Ωστόσο, ενημερώθηκα ότι υπήρξαν οι πρώτες καταγγελίες, το νούμερο κατά το πρώτο 24ωρο ήταν μονοψήφιο. Πλέον, γονείς και παιδιά μπορούν να μπούνε και να διαβάσουν, να καταγγείλουν. Υπάρχει προφανώς φερεγγυότητα, ασφάλεια, εχεμύθεια».
Όσον αφορά στην καθυστέρηση καταβολής αποζημιώσεων στους κατοίκους της Θεσσαλίας που υπέστησαν ζημιές από τις πλημμύρες, ο κ. Παπαστεργίου υπογράμμισε ότι «υπάρχουν πολλές περιπτώσεις, πάνω από το 50%, που έχουν πάρει αποζημίωση και περιπτώσεις ανθρώπων που δεν έλαβαν αποζημιώσεις διότι υπήρχαν ζητήματα σχετικά με τη νομιμότητα ή την καταλληλόλητα των κτηρίων. Τα συστήματα, προφανώς αυτοματοποιημένα, έβγαλαν κάποιες ειδοποιήσεις για αυτό και ερχόμαστε να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα τα οποία δεν συνάδουν με την λογική, το να ζητάς ΕΝΦΙΑ από έναν άνθρωπο του οποίου το σπίτι έχει πέσει ή έχει κριθεί ακατάλληλο προς χρήση».
Σχολιάζοντας την εφαρμογή myAADE.app σημείωσε ότι «είναι μια πολύ χρηστική εφαρμογή στο πλαίσιο ενός ψηφιακού κράτους» και μίλησε για την κατάργηση διαδικασιών έκδοσης πιστοποιητικών που στόχο έχει την κατάργηση της γραφειοκρατίας, «καταργώντας στάδια τα οποία θεωρούμε περιττά πλέον στην συναλλαγή του πολίτη με το Δημόσιο».
Ο υπουργός έκανε λόγο, τέλος, και για το νομοσχέδιο «Πράξη για τις ψηφιακές υπηρεσίες» το οποίο αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου περιβάλλοντος στο διαδίκτυο για τους καταναλωτές και τις εταιρείες στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) θεσπίζοντας ένα σύνολο κανόνων μεταξύ των οποίων είναι η καταπολέμηση παράνομου περιεχομένου, στο διαδίκτυο συμπεριλαμβανομένων αγαθών και υπηρεσιών.