Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2024 -

Η επαναστατική μέθοδος που ακολούθησε η τροχαία Τρικάλων για να σταματησουν οι παρανομίες σε πεζόδρομο



Η Δημοτική Αστυνομία Τρικάλων προχώρησε σε μία κίνηση προειδοποίησης των πολιτών, ως ένδειξη καλής θέλησης και ευαισθητοποίησης του κόσμου στο θέμα του παρκαρίσματος πάνω σε πεζόδρομους.

Μοίρασε κλήσεις, προειδοποιητικού χαρακτήρα, σε όσους πάρκαραν πάνω σε πεζοδρόμους, κυρίως σε μοτοσικλέτες οι οποίες καταλαμβάνουν, κυρίως από την άνοιξη και μετά, πεζόδρομους και πεζοδρόμια της πόλης.

Τα σημειώματα που έμοιαζαν με έντυπο κλήσης, μοιράστηκαν σε μηχανάκια και αυτοκίνητα, αναγράφοντας πάνω την παρακάτω προειδοποίηση:

«Τη φορά αυτή δεν θα σου κόψουμε κλήση. Την επόμενη φορά όμως που θα παρκάρεις στον πεζόδρομο θα σου επιβληθεί το πρόστιμο. Βοήθησε και εσύ να ζήσουμε όλοι καλύτερα. ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ».

Με αυτό το τρόπο οι αρχές θέλησαν να δώσουν το παράδειγμα στον πολίτη, μοιράζοντας προειδοποίηση - φυλλάδια σε τύπο κλήσης, ώστε να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος για το παρκάρισμα σε πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους.

Τα ενημερωτικά σημειώματα ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook και ο δήμαρχος Τρικάλων. 

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που έγινε αυτή η ενέργεια, υπήρξε μία βελτίωση και οι πεζόδρομοι της πόλης απελευθερώθηκαν ως ένα βαθμό από τα οχήματα και τα μηχανάκια, όμως η διατήρηση αυτής της κατάστασης θέλει διαρκή αστυνόμευση.

Στην αρχή ο κόσμος όταν έβλεπε τα φυλλάδια είχε την κλασσική αντίδραση "ωχ κλήση" με "μίνι εγκεφαλικά" όμως όταν συνειδητοποιούσε ότι ήταν προειδοποίηση ήταν ορατή η ανακούφιση.

Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Τρικκαίων ανέφερε ότι μία αντίστοιχη καμπάνια είχε γίνει πάλι πριν από δύο χρόνια, όταν είχε ολοκληρωθεί ο μεγάλος ποδηλατόδρομος, μήκους 2 χιλιομέτρων.

Τότε η δημοτική αστυνομία είχε μοιράσει πάλι προειδοποιητικά σημειώματα που έμοιαζαν με κλήσεις, αναγράφοντας το μήνυμα: «Τη φορά αυτή δεν θα σου κόψουμε κλήση. Την επόμενη φορά όμως που θα παρκάρεις στον ποδηλατόδρομο το πρόστιμο θα είναι 80 ευρώ. Βοήθησε κι εσύ να ζήσουμε όλοι καλύτερα».

Η καμπάνια εκείνη πήγε πολύ καλά, που έφτασε σε σημείο το 95% του ποδηλατόδρομου να μην καταλαμβάνεται από Ι.Χ. και μηχανάκια.