9
Σεπτεμβρίου
2015
- 14:56
Τελευταία τροποποίηση στις 9 Σεπτεμβρίου, 2015 - 14:57
![](https://www.briefingnews.gr/sites/default/files/styles/slider__638x287_/public/field/image/deh4_474_355.jpg?itok=hFJQuzei)
Οι καταναλωτές ρεύματος όλης της χώρας θα μπορούν στο εξής να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500, όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ).
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για τις περιπτώσεις που η τακτική λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν πραγματοποιήθηκε, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19:00, είτε την επόμενη ημέρα μέχρι τις 10:00.