Παρασκευή 05 Ιουλίου 2024 -

Viber



«Λίφτινγκ» στο Viber - Αυτές είναι οι νέες λειτουργίες που παρουσίασε

Η δημοφιλής εφαρμογή μηνυμάτων, Viber, ανακοίνωσε μια νέα σειρά λειτουργιών, οι οποίες θα επιτρέψουν στους χρήστες να βρίσκουν εύκολα τα πιο σημαντικά μηνύματα μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία και να απαντούν σε όποιο από αυτά επιθυμούν.



Τι άλλαξε στο Viber και τα μηνύματα - Αυτά είναι τα νέα δεδομένα

Σημαντικές αλλαγές σημειώθηκαν στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Viber. Πλέον τα μηνύματα αποστέλλονται και παραδίδονται σε διπλάσια ταχύτητα και γίνονται άμεσες ενημερώσεις κατάστασης αποστολής μηνύματος.

To Viber ταυτόχρονα άλλαξε το σχεδιασμό της πλατφόρμας, ενώ οι συνομιλίες ρέουν ομαλά και πιο γρήγορα.



Μήνυμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης έστειλε σε όλους το Viber

Μήνυμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης έστειλε σε όλους τους Έλληνες χρήστες το Viber ανακοινώνοντας παράλληλα ότι για τις επόμενες ημέρες όλες οι Viber Out κλήσεις με χρέωση από και προς την Ελλάδα θα είναι εντελώς δωρεάν, προκειμένου όσοι επιθυμούν να συνδεθούν με τους αγαπημένους τους να έχουν ένα ακόμα εργαλείο επικοινωνίας στη διάθεσή τους.



Υπόθεση Ειρήνης Λαγούδη: Ζητούν την συνδρομή της Δίωξης για να ανοίξει το viber

Τη βοήθεια της Δίωξης  Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αναμένεται να ζητήσει σήμερα η οικογένεια της Ειρήνης Λαγούδη, προκειμένου να διαλευκανθούν οι συνθήκες  της ενεργοποίησης της εφαρμογής  viber και της αλλαγής  της φωτογραφίας του προφίλ της συγκεκριμένης εφαρμογής που είχε η 44χρονη, μετά το θάνατό της. 



Ραγδαίες εξελίξεις: Το viber της άτυχης Ειρήνης Λαγούδη δείχνει πολλά!

Νέα «βόμβα» στο θρίλερ με την υπόθεση της Ειρήνης Λαγούδη η οποία βρέθηκε πριν σχεδόν ένα μήνα νεκρή στο αυτοκίνητο της, στη θέση Μυρτιά Τριχωνίδας.

Κάποιος άνοιξε το Viber της άτυχης γυναίκας και άλλαξε μάλιστα και τη φωτογραφία, ενώ η Αστυνομία ψάχνει ακόμη το χαμένο κινητό της.



Από την Apifon η πρώτη καμπάνια συνδυασμού Viber και SMS στην Ελλάδα

Καινοτομία για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς ψηφιακής επικοινωνίας αποτελεί η πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα. Η αποστολή πραγματοποιήθηκε προ ημερών, μέσω της πλατφόρμας της Apifon, με αποστολέα μία μεγάλη αλυσίδα του retail.