Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 -

καταναλωτές



Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα

Στα φυσικά καταστήματα επιστρέφουν οι καταναλωτές παγκοσμίως, αναζητώντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI), ποσοστό 32% εξακολουθεί να επιθυμεί την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν μόνο οι αγορές στο φυσικό κατάστημα.



Αβάσιμη η ανησυχία για νέο κύμα ανατιμήσεων των τιμών βασικών ειδών από τον Σεπτέμβριο

Οι τιμές στα σχολικά είδη είναι στα περσινά επίπεδα και σε αρκετές κατηγορίες υπάρχουν και χαμηλότερες τιμές από πέρσι, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία για τον Αύγουστο που είναι ακόμα σε εξέλιξη, φαίνεται ότι η μέση τιμή στα προϊόντα των σουπερμάρκετ θα είναι πτωτική και τον Σεπτέμβριο και επομένως θα έλεγα ότι η ανησυχία για αυξήσεις των τιμών δεν είναι εύλογη.



Θερινές εκπτώσεις 2024: Πότε τελειώνουν – Συμβουλές για τους καταναλωτές

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την λήξη των θερινών εκπτώσεων στα εμπορικά καταστήματα της χώρας.

Οι εκπτώσεις για το καλοκαίρι και θα διαρκέσουν έως και τις 31 Αυγούστου.



Σε πτωτική πορεία οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο

Μειωμένες κατά μέσο όρο 1,92% καταγράφονται οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο 2024 σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Την ίδια ώρα οι 12 από τις 23 κατηγορίες προϊόντων που εξετάζονται στο πλαίσιο της έρευνας, καταγράφουν μείωση.



Είναι ασφαλές το αγελαδινό γάλα; – Τι συμβαίνει με τη γρίπη των πτηνών και τις αγελάδες

Η γρίπη των πτηνών στα βοοειδή των ΗΠΑ έχει προκαλέσει ανησυχία στους γαλακτοπαραγωγούς. Είναι το αγελαδινό γάλα ασφαλές για κατανάλωση; Το ερώτημα αυτό θέτει το BBC και ρωτά ειδικούς για το θέμα.



Οι Έλληνες στέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές – Στα 20,5 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2022

Ανοδική τάση παρουσιάζει ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, καθώς το 2022 ανήλθε στα 20,5 δισ. ευρώ, με οκτώ στους δέκα καταναλωτές να κάνουν αγορές αγαθών μέσω του υπολογιστή τους -ένας περισσότερος έναντι του 2021.