Αποκαλυπτική έρευνα για το shrinkflation: Πληρώνουμε περισσότερα αλλά αγοράζουμε λιγότερα
29
Νοεμβρίου
2024
- 15:55
Τελευταία τροποποίηση στις 29 Νοεμβρίου, 2024 - 15:57
Τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας Nielsen αποκάλυψαν ότι οι Έλληνες καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, αλλά αγοράζουν λιγότερα αγαθά.
Συγκεκριμένα, από την έρευνα της εταιρείας για την ακρίβεια αποδείχθηκε πως οι καταναλωτές πληρώνουν έως 28% περισσότερο, αλλά αγοράζουν 2% λιγότερα αγαθά σε σχέση με το 2006.