Αύξηση 15% στις πωλήσεις των online αγορών από σούπερ μάρκετ το 2023
25
Ιανουαρίου
2024
- 16:21
Τελευταία τροποποίηση στις 25 Ιανουαρίου, 2024 - 16:24
Σε πορεία ανάπτυξης βρίσκονται τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με τους Έλληνες καταναλωτές να τα επιλέγουν για τις αγορές τους, ένανατι των φυσικών καταστημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, η συνολική αξία των αγορών από τα online σούπερ μάρκετ την περασμένη χρονιά άγγιξε τα 306 εκατ. ευρώ από 266 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 15%.