Οι τρεις κατηγορίες προϊόντων που αγοράζουν οι Έλληνες online
Το e-commerce έχει γνωρίσει ραγδαία αύξηση στην Ελλάδα καθώς οι 8 στους 10 Έλληνες «ψωνίζουν» διαδικτυακά σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας.
Το e-commerce έχει γνωρίσει ραγδαία αύξηση στην Ελλάδα καθώς οι 8 στους 10 Έλληνες «ψωνίζουν» διαδικτυακά σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας.
Στο μικροσκόπιο του Συνηγόρου του Καταναλωτή βρίσκονται πλέον οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών παραγγελιών φαγητού μέσω πλατφόρμας, με αφορμή καταγγελία καταναλωτή ότι οι τιμές προϊόντων που προμηθευόταν από συγκεκριμένη πλατφόρμα ήταν πιο ακριβές συγκριτικά με αυτές που χρέωνε το φυσικό κατάστημα.
Στις online αγορές στρέφονται ολοένα και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές.
Το 2018 παρατηρήθηκε σημαντική ανάπτυξη της ελληνικής online αγοράς, με χιλιάδες επιχειρήσεις στη χώρα μας να διαθέτουν πλέον ψηφιακό κανάλι πώλησης.
Τα «μαϊμού» προϊόντα εμφανίζονται σε όλους τους τομείς της καθημέρινοτητας. Είτε πρόκειται για φαρμακευτικά προϊόντα, καλλυντικά, παιδικά παιχνίδια, ανταλλακτικά αυτοκινήτων και πωλούνται ευκολότερα, χάρη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών.
Τις γενικές αρχές και τους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς, που πρέπει να τηρούνται απέναντι στον καταναλωτή από τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ορίζει ο Κώδικας Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
O Kώδικας Δεοντολογίας θα υπογραφεί την προσεχή Τετάρτη από τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης Δημήτρη Παπαδημητρίου.
Αύξηση της τάξης του 10% σημείωσε η αξία των ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες το 2015, σε σχέση με το 2014.