Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025 -

ηλεκτρονικές αγορές



Οι Έλληνες στέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές – Στα 20,5 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2022

Ανοδική τάση παρουσιάζει ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, καθώς το 2022 ανήλθε στα 20,5 δισ. ευρώ, με οκτώ στους δέκα καταναλωτές να κάνουν αγορές αγαθών μέσω του υπολογιστή τους -ένας περισσότερος έναντι του 2021.



Οι ηλεκτρονικές αγορές κερδίζουν έδαφος και στα τρόφιμα

Αυξημένη είναι η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και του κινητού τηλεφώνου στη διαδικασία αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Προϊόντων (ΙΕΛΚΑ).