Διδαχή Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ για τους βλάσφημους λογισμούς
Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ
«Βρήκαμε τόν στάρετς, διηγείται ό Ίβάν, νά δουλεύη μέ τό δικέλλι στήν πρασιά.
Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ
«Βρήκαμε τόν στάρετς, διηγείται ό Ίβάν, νά δουλεύη μέ τό δικέλλι στήν πρασιά.
Στη διάρκεια του χειμώνα του 343/2 ο Αριστοτέλης βρισκόταν στη...Μυτιλήνη, διδάσκοντας, ερευνώντας και παρακολουθώντας τις περσικές δραστηριότητες στην Τρωάδα, όταν έφτασε η πρόσκληση του Φιλίππου.
«Ο εικονικός πόλεμος αλληλοκατηγοριών, ο οποίος έχει ξεσπάσει ανάμεσα στους απογόνους των εμπλεκομένων στον εμφύλιο πόλεμο, από ότι φαίνεται δεν έχει κοπάσει», γράφει ο Μανώλης Γλέζος, σε ανάρτησή του στο blog της Κίνησης Ενεργών Πολιτών.
Είχε ένα απλό και ξεκάθαρο τρόπο να αποδραματοποιεί τα πράγματα ο Αγιος Παϊσιος, που σε νέα ηλικία μεγαλοποιούμε συνήθως.
Τα έφερνε στις πραγματικές τους διαστάσεις.
Έγραφε σε απάντησή του:
Η λέξη «Έλληνας» αποτελεί φυλετισμό για κάθε άλλον πλην των Ελλήνων. Τώρα όμως δεν είμεθα Έλληνες, είμεθα Ρωμαίοι, είμεθα Βυζαντινοί, είμεθα Θεανθρωπιστές. Ανεβήκαμε πιο ψηλά .
Γιατί αλήθεια διδάσκουμε τα αρχαία ελληνικά στα παιδιά που θέλουμε να μορφώσουμε, σε τόσο πολλές ώρες μάλιστα; Τρεις είναι οι κύριοι λόγοι που μας υποχρεώνουν να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να επικοινωνήσουν όσο γίνεται περισσότερο με τον αρχαίο κόσμο.