Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 -

Η Google απομάκρυνε 100 κακόβουλες διαφημίσεις το δευτερόλεπτο το 2017


Σήμερα, η Google δημοσιεύει τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, ο οποίος περιλαμβάνει τον αριθμό τέτοιων διαφημίσεων που απενεργοποιήθηκαν καθώς και τον αριθμό των κακόβουλων ιστοσελίδων (bad sites) που απομακρύνθηκαν μέσα στο 2017.
 
Επιπλέον, η Google μοιράζεται λεπτομέρειες σχετικά με τις πολιτικές της που συμβάλλουν στην αποτροπή των οικονομικών κινήτρων πίσω από τις κακόβουλες διαφημίσεις και ιστοσελίδες, συμπεριλαμβανομένων όσων προωθούν παραπλανητικό, ακατάλληλο ή επιβλαβές περιεχόμενο. 
 
Μόνο το 2017, η Google απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της εταιρείας, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εξουδετερώθηκε η πλειοψηφία των κακόβουλων διαφημιστικών εμπειριών, όπως το malvertising και τα phishing scams, πριν προσβάλουν τους χρήστες.
 
Είναι χαρακτηριστικό ότι, τα τελευταία 15 χρόνια, η Google έχει επενδύσει σε τεχνολογία, χάραξη πολιτικής και στις δεξιότητες των ανθρώπων της, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και του κακόβουλου λογισμικού και περιεχομένου. Το 2017 ήταν, ωστόσο, η χρονιά που η εταιρεία πέτυχε να απομακρύνει τους περισσότερους κακόβουλους παράγοντες από το διαδικτυακό οικοσύστημα από κάθε άλλη φορά, αλλά και με τον ταχύτερο ρυθμό.
 

Η εταιρεία αναφέρει ότι κατά τα τελευταία 15 χρόνια έχει συμβάλει σημαντικά στην καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και του κακόβουλου λογισμικού και περιεχομένου. Το 2017 ήταν η χρονιά που η Google απομάκρυνε τις περισσότερες κακόβουλες διαφημίσεις από κάθε άλλη φορά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει, πέρυσι αφαίρεσε 320.000 διαφημιζόμενους από το διαφημιστικό δίκτυό της και έβαλε σε μαύρη λίστα σχεδόν 90.000 ιστότοπους και 700.000 κινητές εφαρμογές. Ακόμη, το 2017 απομάκρυνε περίπου δύο εκατομμύρια ιστοσελίδες το μήνα.

Η εταιρεία ανέφερε ότι κατέβαλε συνολικά 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε συνεργάτες του διαφημιστικού δικτύου της, οι οποίοι παρέχουν online διαφημιστικό χώρο στους ιστότοπούς τους. Αλλά, σύμφωνα με τη Google, «για να βγάλετε χρήματα από τις διαφημίσεις της Google, πρέπει να παίζετε με τους κανόνες, πράγμα που σημαίνει να σέβεστε την εμπειρία των χρηστών περισσότερο από τις διαφημίσεις».

 
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό blogpost εδώ:https://www.blog.google/topics/ads/advertising-ecosystem-works-everyone/