Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019 -
Ξάστερος ουρανός

5 °C

Σήμερα, 18. Φεβρουαρίου 2019

Υπερατλαντικό ταξίδι με αεροπλάνο; - Συμβουλές "επιβίωσης"



Επιτέλους, ήρθε το mail επιβεβαίωσης για την κράτηση της πτήσης στα εισερχόμενα σου! Ένα κύμα ενθουσιασμού και εικόνων εισβάλλει ευχάριστα στο μυαλό σου, όμως ταυτόχρονα όλα καταρρέουν σιγά-σιγά στο φόβο της πολύωρης πτήσης… Αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που απλά δεν αντέχουν τα ταξίδια, τη διαδικασία αναμονής και ακινησίας μέχρι τον προορισμό τότε διαβάζεις το σωστό άρθρο! Να πώς θα επιβιώσεις, λοιπόν, σε υπερατλαντικά ταξίδια.

Οι 9 συμβουλές που θα χρειαστείς για ένα υπερατλαντικό ταξίδι με αεροπλάνο:

#1. Κοιμήσου καλά την προηγούμενη μέρα
Ίσως να θεωρείς ότι είναι καλύτερο να μείνεις άγρυπνος για να μπορέσεις να κοιμηθείς στο αεροπλάνο, μα θα κάνεις ένα σύνηθες λάθος που θα κοστίσει σε ταλαιπωρία, αφού ο ύπνος που θα κάνεις στο κρεβάτι σου δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτόν σε μια άβολη θέση αεροπλάνου. Αυτό που θα πετύχεις είναι να φτάσεις ταλαιπωρημένος και κουρασμένος στον προορισμό σου.

#2. Φτιάξτε το σακίδιο του αεροπλάνου
Αφού τακτοποιήσεις την βαλίτσα σου, και βεβαιωθείς ότι το διαβατήριο και τα εισιτήρια είναι στη θέση τους, η επόμενη κίνηση είναι να πάρεις τα απαραίτητα για την πτήση.
Στη λίστα μας έχουμε: βιβλία, σταυρόλεξα, mp3, tablet, ενυδατική κρέμα, φυσικό ορό για τα μάτια, ωτασπίδες αν δεν αντέχεις το θόρυβο, ειδικό μαξιλαράκι για τον αυχένα, σοκολάτες και τσίχλες.
Εφοδιάσου με ακουστικά που αποκλείουν τους εξωτερικούς θορύβους. Αυτά που υπάρχουν στα αεροπλάνα δεν είναι τα πλέον αξιόπιστα.

#3. Φάε καλά αλλά ελαφριά
Μην περιμένεις να χορτάσεις από το γεύμα του αεροπλάνου. Φρόντισε να πετάξεις χορτάτος, μα η συμβουλή μου είναι να φας κάτι ελαφρύ. Δε θα ήθελες πέρα από την ακινησία και το ενδεχόμενο πρήξιμο, λόγω έλλειψης οξυγόνου και καθιστικής στάσης, να σε ενοχλεί και το στομάχι, σωστά;

#4. Νιώσε άνετα με τα ρούχα σου
Ακόμα κι αν ο προορισμός σου είναι η κοσμοπολίτικη Νέα Υόρκη, οι παπαράτσι δε θα περιμένουν την αποβίβασή σου για να απαθανατίσουν μια κακή στιγμή. Νιώσε καλά που δεν ανήκεις στον κόσμο των celebrities και ντύσου όσο πιο άνετα και casual μπορείς. Τα αθλητικά και οι φόρμες είναι μια καλή επιλογή, μη διστάσεις να βγάλεις τα παπούτσια σου. Είναι πολύ σημαντικό να νιώθεις καλά μέσα στα ρούχα σου, ειδικά όταν οι κινήσεις σου είναι περιορισμένες.

#5. O χρόνος είναι εχθρός
Και όχι, δεν αναφέρομαι στη ρυτίδα που μόνο εσύ βλέπεις, αλλά στους δείκτες του ρολογιού ή σε ό,τι μαρτυρά τις ώρες που περνούν (ή ακόμα χειρότερα, που δεν περνούν). Μην υποβάλλεις τον εαυτό σου σε αυτό το βασανιστήριο. Άσε το ρολόι στην άκρη και απέφυγε οτιδήποτε μαρτυρά χρόνο.

#6. Επίλεξε συνετά τη θέση σου
Στην περίπτωση που δεν έχεις κλείσει 1η θέση ή Business Class θα πρέπει να μελετήσεις αρκετούς παράγοντες!
Η θέση στην έξοδο κινδύνου είναι ιδανική επιλογή αν χρειάζεσαι λίγο παραπάνω χώρο για τα πόδια. Προσοχή μόνο με τις θέσεις μπροστά από την έξοδο κινδύνου, γιατί συνήθως δεν έχουν ανακλινόμενη πλάτη, για λόγους ασφαλείας.
Εναλλακτικά, αν θέλεις να σηκώνεσαι και να ξεμουδιάζεις κατά τη διάρκεια της πτήσης τότε επέλεξε διάδρομο, όμως αν θες να κοιμηθείς την περισσότερη ώρα, συμβουλευτικά, σου προτείνω να μείνεις μακριά από τις τουαλέτες εκτός και αν είσαι κατάλληλα εξοπλισμένος με ωτοασπίδες.

#7. Η2Ο
Τρεις χαρακτήρες που θα σε σώσουν. Και φυσικά αναφέρομαι στο νερό, το μόνο ρόφημα που θα σε συμβούλευα να πίνεις σε αφθονία. Σκέψου το! Το αλκοόλ δε βοηθά γιατί αφυδατώνει και λόγω υψομέτρου διαλύεται με άλλο ρυθμό από τον οργανισμό, ενώ τα ανθρακούχα ροφήματα θα σε φουσκώσουν.

#9. Non-stop flight
Μια non-stop flight ή με μια στάση ίσως να φαίνεται πιο κουραστική, όμως είναι ιδανική όταν δεν έχεις πολλές διαθέσιμες μέρες. Οπότε είναι προτιμότερο να είσαι μερικές ώρες παραπάνω στον αέρα από το να τριγυρίζεις στα αεροδρόμια και να χάνεις, άσκοπα, χρόνο και ενέργεια.

#9. Upgrade σε 1η θέση
Αν ταξιδεύεις συχνά, τσέκαρε το σύστημα με τα μίλια, ίσως να έχεις τη δυνατότητα να αναβαθμίσεις τη θέση σου χωρίς κόστος.