Κυριακή 01 Δεκεμβρίου 2024 -

Εντυπωσιακός για άλλη μια φορά ο "Βαφτιστικός" στην Εθνική Λυρική Σκηνή στις 22 Οκτωβρίου



Την παράσταση του ''Βαφτιστικού" απολαύσαμε το Σάββατο 22/10 στην Εθνική Λυρική Σκηνή και οι εντυπώσεις είναι μόνο θετικές. Τα σκηνικά, τα κουστούμια, η σκηνοθεσία και, το σημαντικότερο, οι ερμηνείες τραγουδιστών (μονωδών - χορωδών) και η απόδοση της ορχήστρας ήταν άκρως ικανοποιητικές.

Στο υπέροχο σκηνικό του Αντώνη Δαγκλίδη και κάτω από τις σκηνοθετικές οδηγίες του Σίμου Κακάλα οι πρωταγωνιστές και συμπρωταγωνιστές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Εκκινώντας από την Αναστασία Χριστοφιλάκη και τον Νίκο Τσαούση, σημειώνουμε ότι μετέφεραν με άνεση και μπρίο τους χαρακτήρες της "μαγείρισσας" και του "Μαρτή" αντίστοιχα.

Ο ''Βαφτιστικός" Τάσος Στέλλας ήταν εξαιρετικός και προσέφερε άφθονο γέλιο στο κοινό, αποδίδοντας τον ρόλο του με ακρίβεια και απαράμιλλη φυσικότητα.

Ο "Συνταγματάρχης" Κώστας Ρασιδάκης ήταν πειστικός τόσο στην πρόζα όσο και στο τραγούδι με φωνή δυνατή και καθαρή. Ο Σταμάτης Μπερής έπεισε στον ρόλο του "Ζαχαρούλη", του συζύγου-κουραμπιέ, τραγουδώντας άριστα τα φωνητικά μέρη, ίσως με μία μικρή ένσταση στα μέρη της πρόζας καθώς ορισμένα μέρη έτρεχαν πολύ γρήγορα ή δεν ακούγονταν.

Η Δέσποινα Σκαρλάτου κατάφερε να μεταδώσει την τσαχπινιά και την αφέλεια της "Κικής" με φωνή πλούσια και γεμάτη.

Οι βασικοί πρωταγωνιστές Τζίνα Πούλου ("Βιβίκα") και Νίκος Στεφάνου ("Χαρμίδης") υπήρξαν εξαιρετικοί και συνάμα απολαυστικοί. Τραγούδησαν τα ντουέτα τους με απόλυτη ευαισθησία και τον δέοντα σεβασμό στην παρτιτούρα και στην πρόζα, και χάρισαν στο κοινό απολαυστικές στιγμές. Ο "Χαρμίδης", αν και συγκρατημένος στην πρόζα του, φωνητικά υπήρξε ακριβής και λαμπερός. Η φωνή του ήταν καθαρή και περνούσε την ορχήστρα με άνεση.

Η "Βιβίκα" Τζίνα Πούλου αξίζει ξεχωριστή μνεία, καθώς αποτέλεσε την κορωνίδα της παράστασης. Η μεστή κρυστάλλινη φωνή της με το πλούσιο χρώμα της γέμιζε κυριολεκτικά το θέατρο. Άριστη υπήρξε και η πρόζα της, με φωνή πάντοτε σωστά τοποθετημένη και υποδειγματική άρθρωση.
Ιδιαίτερη αναφορά οφείλεται στη χορωδία, που απέδωσε ωραιότατα τα χορωδιακά μέρη, αλλά και στην ορχήστρα, η οποία, υπό την καθοδήγηση του έμπειρου μαέστρου Γιώργου Αραβίδη, ερμήνευσε τη μουσική του "Βαφτιστικού" ανάλαφρα, με μπρίο και με την αρμόζουσα ευαισθησία.