Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019 -
Ξάστερος ουρανός

10 °C

Σήμερα, 21. Φεβρουαρίου 2019

κ. Κεφαλογιάννη μην ξοδεύεστε, η Google σας έσωσε!



Η αποδοτικότερη   τουριστική προβολή της Ελλάδας είναι αυτή που γίνεται μέσω της google καθώς από χθες τα μεσάνυχτα  στη  δημοφιλή μηχανή αναζήτησης  στο αριστερό πάνω  μέρος της, έχει τοποθετηθεί ένα σκίτσο  με έναν ήλιο, θάλασσα, μία ελληνική σημαία και ένα βαρκάκι. Το σκίτσο που αναδείχθηκε νικητής στο διαγωνισμό που έτρεχε εδώ και μήνες από την Google και αφορούσε τον σχεδιασμό του λογότυπου της μηχανής αναζήτησης με θέμα "Η Ελλάδα μου".

Του Γιώργου Θεοχάρη

Λίγους μήνες νωρίτερα το υπουργείο τουρισμό είχε κυκλοφορήσει το νέο λογότυπο του ΕΟΤ κόστους 10.000 ευρώ. Ένα φθηνό και  λιτό …γραφικό που μπορεί να το φτιάξει  και ο ερασιτέχνης χρήστης του Photoshop!

Η συμπαθέστατη  υπουργός τουρισμού,  κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, περιορίζεται να μας λέει ότι ο τουρισμός είναι εθνική υπόθεση!

Τα αυτονόητα να παραλείπονται. Επί τω έργω όμως;

Τι έχει κάνει το υπουργείο τουρισμού τόσο για την ουσιαστική προβολή του νησιωτικού και φυσικού μας πλούτου;

Ένα σποτ μόνο  δεν φέρνει τον ξένο τουρίστα στην Ελλάδα.

Τι έχει κάνει το υπουργείο τουρισμού για τη συμμόρφωση όλων εκείνων που… διώχνουν  τον τουρίστα με τη αρπαχτική τακτική τους;

Ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες πανσιόν και κατασκηνώσεων, ταξιτζήδες, ταβερνιάρηδες και τουριστικοί πράκτορες….  αν και αντικρίζουν στο πρόσωπο του τουρίστα τον μεσσία τους, ρίχνονται να τον κατασπαράξουν με τιμές που δεν της συναντάς στην ακριβότερη γωνιά του πλανήτη.

Τι έχει κάνει το υπουργείο τουρισμού όσο αφορά την προβολή σε ειδικές εκθέσεις των πλεονεκτημάτων της χώρας  μας;

Πάντως, ότι δεν έχει κάνει ως   προς την προβολή, το έκανε η google  μέσα από το πανέμορφο σκίτσο που το βλέπουν   δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου ανά την υφήλιο.

17 εκ. τουρίστες θα έρθουν φέτος στην Ελλάδα, είπε χθες ο πρωθυπουργός. Συμφωνούμε !

Το στοίχημα όμως δεν είναι πως έρχονται οι τουρίστες αλλά  πως θα μείνουν ικανοποιημένοι  για να ξανάρθουν περισσότεροι την επόμενη χρόνια.

Μη περιορίζεστε σε παιχνίδι εντυπώσεων.

Η κ. Κεφαλογιάννη , ως η αρμοδία, πρέπει να γνωρίζει ότι πλέον δεν έχουμε περιθώρια για φιέστες …

Αξιοποιήστε τη προβολή που γίνεται μέσα από την μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου και λάβετε μέτρα  ώστε να μας ξανάρθουν όσοι φέτος βρεθούν στην Ελλάδα μας!